تعویق ۱۰ روزه رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا قرار بود از هشتم تا سیزدهم فروردین‌ماه به میزبانی شهر دهلی‌نو پایتخت هند برگزار شود، اما با تجدیدنظر اتحادیه‌جهانی، این رقابت‌ها از هجدهم تا بیست‌وششم فروردین‌ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان به‌انجام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که قرار بود تا چند هفته دیگر رقابت‌های قاره‌کهن در شرق‌آسیا آغاز شود، اتحادیه‌جهانی کشتی، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را از هند گرفت و این تورنمنت را لغو کرد؛ دلیل این تصمیم، برکناری رئیس فدراسیون کشتی هند و تعلیق فدراسیون از سوی وزارت ورزش این کشور به‌خاطر مشکلات اخلاقی بوده است.

تا قبل از اتخاذ این تصمیم از سوی اتحادیه‌جهانی، قرار بود مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا از هشتم تا سیزدهم فروردین‌ماه به میزبانی شهر دهلی‌نو پایتخت هند برگزار شود، اما با تجدیدنظر اتحادیه‌جهانی، رقابت‌های قهرمانی آسیا از هجدهم تا بیست‌وششم فروردین‌ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

علاوه‌بر تغییر زمان رقابت‌های قهرمانی آسیا، مسابقات نوجوانان و امیدهای قهرمانی آسیا نیز از بیستم تا بیست‌وهشتم خردادماه در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز می‌شود و رقابت‌های جوانان و نونهالان قهرمانی آسیا هم از بیست‌ویکم تا بیست‌ونهم تیرماه سال‌آینده در امان پایتخت اردن استارت خواهد خورد.

کد خبر 643441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.