تن‌هاخ: قادر به شکست هر تیمی هستیم/ یونایتد بازیکنان نترسی دارد

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد، پیروزی برابر بارسا را بزرگ توصیف کرد و گفت: شیاطین سرخ توانایی شکست هر تیمی را دارند.

به گزارش ایمنا، اریک تن‌هاخ پس از پیروزی مقابل بارسا و صعود به مرحله بعد لیگ اروپا، اظهار کرد: بارسلونا صدرنشین لالیگا است و هشت امتیاز بیشتر از رئال مادرید دارد و دیدیم که رئال این هفته مقابل لیورپول چه نتیجه‌ای کسب کرد. فکر می‌کنم برد مقابل بارسا یک پیروزی بزرگ است.

تن‌هاخ با اشاره به بازیکنان تیمش تاکید کرد: ما شخصیت‌های بزرگی مانند رافائل [واران] و [لیساندرو] مارتینز در تیم داریم، آنها از هیچکس نمی‌ترسند.

وی اظهار کرد: ما بازیکنانی در اینجا داریم که شخصیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند و زمانی که عقب‌نشینی می‌کنید، باز هم آنها به کار خود ادامه می‌دهند، انعطاف‌پذیر هستند، می‌خواهند نتیجه بگیرند. وقتی در یک بازی بزرگ مانند این بازی، پس از یک بر صفر عقب افتادن برنده می‌شویم، این نشانه خوبی از عملکرد ما در این فصل است.

سرمربی منچستر در پاسخ به این سوال که دوست دارد در مرحله بعد با چه تیمی روبرو شود، خاطرنشان کرد: برایم مهم نیست. در حال حاضر روی بازی با نیوکاسل تمرکز کرده‌ام. مهم نیست با چه تیمی روبرو می‌شویم، ما باید آنها را شکست دهیم. به هر حریفی احترام می‌گذاریم، اما اگر خوب آماده باشیم و اعتقاد قوی داشته باشیم، می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

کد خبر 643426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.