۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
پیکفورد با اورتون تمدید کرد

روند مثبت و امیدوارکننده اورتون با سرمربی جدید باعث شد تا پیکفورد قراردادش را با این تیم تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شان دایچ، سرمربی تیم اورتون، پیش از این درخواست کرده بود تا باشگاهش هرچه سریع‌تر مقدمات تمدید قرارداد جوردن پیکفورد، گلر تیم اورتون، را فراهم کند و بالاخره قرارداد این دروازه‌بان تمدید شد.

صحبت‌هایی درباره پیوستن این بازیکن ۲۸ساله به تاتنهام شنیده می‌شد. فقط ۱۲ ماه از قرارداد پیکفورد با اورتون باقی مانده بود و دایچ به‌شدت تمرکز خود را بر نگه داشتن مهره کلیدی تیمش گذاشته بود.

پیکفورد در سال ۲۰۱۷ با ۳۰ میلیون پوند از ساندرلند به اورتون پیوست و تاکنون ۲۲۲ بازی برای باشگاه مرسی ساید انجام داده است.

سرمربی جدید اورتون درباره پیکفورد گفت: او بازیکن بسیار خوبی است. مطمئنم که از شرایط جدید تیم راضی است و با قبول کردن پیشنهاد، نشان داده است که به برنامه تیم برای ادامه فصل متعهد است.

اورتون که پیش از انتصاب شان دایچ و با سرمربیگری فرانک لمپارد در منطقه سقوط قرار داشت، توانست با سرمربی جدید از سقوط دور شود و با یک امتیاز اختلاف نسبت به آخرین تیم سقوط‌کننده، در رده شانزدهم جدول لیگ جزیره قرار گیرد.

دایچ با حضور خود روی نیمکت اورتون تاثیری فوری در گودیسون پارک داشت و تیم جدیدش در نخستین دیدار موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، به پیروزی برسد.

کد خبر 643348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.