وزیر ورزش و جوانان دچار خونریزی مغزی شد/ انتقال حمید سجادی به بیمارستان سیرجان

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، درنتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی سیرجان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعاتی قبل، بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی‌که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند و برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند. این بالگرد پس از یک بار فرود، برای مرتبه دوم هنگام نشستن کنترل خود را از دست داده و از ارتفاع ۱۰ تا ۱۵متری سقوط کرده است.

در این حادثه، ۱۶ نفر شامل ۱۲ سرنشین و ۴ کادر پروازی مجروح شده‌اند. همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و نماینده بافت در مجلس و جمعی از معاونان و مسئولان وزارت ورزش در این پرواز حضور داشتند که با تایید رئیس اورژانس کرمان، اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل این وزارت‌خانه بر اثر این حادثه درگذشت.

اما در خبری جدیدتر، رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، درنتیجه این سانحه دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی استان در حال انجام است.

کد خبر 643337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.