آغاز اجرای طرح استقبال از  بهار ۱۴۰۲ در قرچک

شهردار قرچک گفت: امسال با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان با بسیج تمام امکانات به استقبال بهار ۱۴۰۲ می‌رویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن خرمی‌شریف امروز_ پنجشنبه چهارم اسفندماه _ در جلسه ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۲ شهرداری قرچک، اظهار کرد: در پایان هرسال، مدیریت شهری برنامه عملیاتی منسجمی را در قالب طرح استقبال از بهار برای ساماندهی اوضاع شهر در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی افزود: امسال با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان با بسیج تمام امکانات به استقبال بهار ۱۴۰۲ می‌رویم.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد استقبال از بهار بسیار مهم است، چراکه طبق سنوات گذشته این ستاد باید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد چهره‌ای زیبا و دل‌نشین در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

خرمی‌شریف تصریح کرد: تقسیم وظایف، اولویت‌بندی برنامه‌ها و ارائه برنامه‌های پیشنهادی برای ارتقای عملکرد مدیریت شهرداری به شهروندان از مهم‌ترین موضوعات ستاد استقبال از بهار مدیریت شهری است.

وی گفت: بهسازی آسفالت معابر در قالب لکه‌گیری، شست‌وشو و پاک‌سازی و تنظیف مسیرهای اصلی و فرعی، نصب المان‌های نوروزی، کاشت گل‌های بهاره در میادین و بلوارهای سطح شهر؛ درختکاری، رنگ‌آمیزی جداول و سرعتکاه‌ها در راستای طرح استقبال از بهار اجرا خواهد شد.

شهردار قرچک افزود: اعضای ستاد استقبال از بهار شهرداری علاوه بر اجرای برنامه‌های تعریف شده در حوزه اختیارات ملزم به خدمت‌رسانی به مطالبات شهروندان در حوزه‌های مختلف است تا بتوانیم خدمات مطلوبی به شهر و شهروندان ارائه دهیم.

کد خبر 643315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.