پایان کار سارق داخل خودرو در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق سابقه‌دار خودرو با هشت فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار مرد: در راستای اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل و محتویات داخل خودرو در برخی از محلات شاهین‌شهر، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین‌شهر با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی سارقی سابقه‌دار را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: سارق دستگیر شده پس از روبه‌رو شدن با ادله پلیس به هشت فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و موارد مشکوک اطراف خودروهای پارک شده در سطح محلات سریعاً از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 643313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.