۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
چالش معکوس فاوای اصفهان

کارشناس سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های سازمان فاوای شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در راستای ایجاد و توسعه بستر همکاری‌های خود با شرکت‌های نوپا، دانش‌بنیان و فن‌آور، هفت فرصت کاری و چالش سازمانی را بررسی کرد.

سیدصالح خشوعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه چالش معکوس این سازمان با شرکت‌های فناور، نوپا و دانش‌بنیان اظهار کرد: رویداد چالش (ارائه) معکوس یا reverse pitch، رویدادی است که در آن سازمان‌های بزرگ فرصت‌های کاری، چالش‌ها، مشکلات و مسائل خود را با شرکت‌های نوپا، دانش‌بنیان و فن‌آور در میان می‌گذارند.

وی ادامه داد: در رویدادهای چالش معکوس نقش‌ها معکوس می‌شود و به جای اینکه شرکت‌ها ایده‌های تجاری خود را برای سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران ارائه کنند، این سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران هستند که نیازها و فرصت‌های کاری خود را ارائه کرده و شرکت‌های نوپا و تجاری، راه‌حل‌هایی را ارائه می‌کنند.

کارشناس سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های سازمان فاوای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این سازمان نیز در راستای ایجاد و توسعه بستر همکاری‌های خود با شرکت‌های نوپا، دانش‌بنیان و فن‌آور، هفت فرصت کاری و چالش سازمانی را انتخاب و در جلسه‌ای با حضور برخی از مدیران شهرداری و مراکز نوآوری و کارآفرینی شهر به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداخت.

وی افزود: ارائه خدمات بر بستر پلاک‌های آبی هوشمند، خدمت‌رسانی به شهروندان با استفاده از داده‌های موجود در شهرداری، مدل‌سازی و توسعه شبکه فروش سامانه‌های تولید سازمان فاوا، ایجاد سکوی اینترنت اشیا، ارائه خدمات ابری، ایجاد بستر دریافت خدمات از آزادکاران و پیمانکاران و مشارکت داوطلبانه شهروندی از جمله سرفصل‌هایی بود که مطرح شد و به بحث و تبادل نظر پیرامون آن‌ها پرداخته شد.

خشوعی گفت: در این جلسه معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار، مدیرعامل سازمان فاوا، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری، مشاور شهردار اصفهان در امور هوشمندسازی، اعضای هیئت‌مدیره سازمان فاوا و جمعی از معاونان، رؤسای ادارات و مدیران معاونت برنامه‌ریزی و سازمان فاوا، رئیس نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان و مدیران مراکز نوآوری هاب، نوپا، خانه نوآوری، آبی سفید سپهر، کاما، شرکت داتین، اتاق بین‌المللی جوانان، بسیج و دیگر افراد حضور داشتند.

وی ادامه داد: در ادامه مقرر شد جلسات تخصصی و کارشناسی در مورد موضوعات مطرح شده برگزار شود و اطلاعات مورد نیاز شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان گردآوری و پس از جمع‌بندی با فراخوان عمومی، اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 643272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.