رفع مشکلات حوزه حمل‌ونقل اصفهان با کمک دانش‌بنیان‌ها

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه حوزه حمل‌ونقل بسیار گسترده است، گفت: با برگزاری برنامه پنجشنبه‌های فناور درصدد هستیم مشکلات حوزه حمل‌ونقل این کلان‌شهر را با کمک دانش‌بنیان‌ها رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی نصوحی امروز _پنجشنبه چهارم اسفند_ در برنامه پنجشنبه‌های فناور با موضوع «حمل‌ونقل دانش‌بنیان» اظهار کرد: مجموعه برنامه تورهای مختلف با هدف ایجاد ارتباط نزدیک میان مجموعه سازمان‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های علمی سطح شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تور فناوری سازمان عمران چهاردهم اسفند برگزار خواهد شد، ادامه داد: هدف از برگزاری تورهای فناورانه شناخت نیازهای سازمان‌ها و ارگان‌های شهرداری اصفهان است تا با شناخت و آنالیز این نیازها، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینان، دانشگاهیان و متخصصان امر بتوانند زمینه رفع این نیازها، بومی‌سازی و طراحی و تهیه این نیازها را بر عهده گیرند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه حوزه حمل‌ونقل بسیار گسترده است، تصریح کرد: در حاشیه برنامه امروز که با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و متخصصان برگزار شد، قطعات مورد نیاز حوزه حمل‌ونقل که هنوز در داخل کشور تولید نشده است یا کیفیت لازم را ندارد، به نمایش گذاشته می‌شود، لذا امیدواریم با تعامل بیشتر شهری بهتر و پاک‌تر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه امروز بر حمل‌ونقل پاک و مسائل مرتبط با آن مانند آلودگی هوا، ناوگان برقی، فیلترهای که روی خودروهای عمومی قرار داده می‌شود، تمرکز دارد.

نصوحی اظهار کرد: امسال برای نخستین‌بار با حمایت شهرداری جایزه ویژه مدیریت شهر به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی پیش‌بینی شده است که به سه طرح برتر اهدا می‌شود و تاکنون نیز استقبال خوبی از این جایزه مدیریت شهر شده است، به‌طوری که با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان تا پایان اسفند، فراخوان تمدید شد.

کد خبر 643257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.