خرید یک ست کامل تنفسی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: یک ست کامل تنفسی به همراه تجهیزات و لوازم آتش‌نشانی به منظور تقویت ناوگان آتش‌نشانی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان خریداری شده است.

مرتضی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خرید تجهیزات و لوازم آتش‌نشانی برای تقویت ناوگان آتش‌نشانی شهر زرند خبر داد و اظهار کرد: یک ست کامل تنفسی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم تجهیزات و امکانات امدادی و آتش‌نشانی را جهت رفاه ایمنی شهروندان افزایش دهیم، افزود: هدف از خرید لوازم و تجهیزات انفرادی، افزایش کارایی نیروی‌های عملیاتی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند سرعت، دقت و داشتن تجهیزات و امکانات را یکی از دلایل موفقیت آتش‌نشان‌ها هنگام بروز حوادث دانست و خاطرنشان کرد: به‌روزرسانی تجهیزات این سازمان از ضرورت‌های توسعه شهر است.

بخشی با بیان اینکه ست کامل تنفسی به همراه لباس و تجهیزات آتش‌نشانی است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سال آینده نیز بخش قابل توجهی از نیازهای عملیاتی این سازمان را خریداری کنیم؛ امید است با خرید این لوازم و تجهیزات شاهد افزایش ایمنی در سطح شهر باشیم.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی را به خاطر بسپارند، گفت: لازم است شماره تلفن ۱۲۵ را همه شهروندان بشناسند، این شماره متعلق به سازمان آتش‌نشانی است و ساکنان شهر در زمان آتش‌سوزی، حوادث جاده‌ای، اتفاقات عجیب و غریب و هرگونه امداد نجاتی می‌توانند از این شماره استفاده کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند افزود: سازمان آتش‌نشانی زرند تقاضا دارد تنها در موارد ضروری و حاد با این مرکز تماس گرفته شود، در غیر این صورت زمان مأموران این سازمان بیهوده هدر می‌رود و آنها نمی‌توانند به موقع امدادرسانی را انجام دهند.

کد خبر 643254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.