۳۰۰ نقطه از معابر منطقه ۱۰ اصفهان ایمن‌سازی شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اصلاح هندسی و ایمن‌سازی معابر این منطقه خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ مورد اصلاح هندسی، آرام‌سازی و ایمن‌سازی ترافیکی، نصب دوربین نظارت تصویری، نصب سرعتکاه، ایجاد کانال عابرپیاده و روشنایی آن و نصب تابلو و علائم انتظامی در این منطقه در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی با اشاره به اصلاح هندسی و ایمن‌سازی معابر منطقه ۱۰ اظهار کرد: این طرح به‌منظور کاهش ترافیک، افزایش ایمنی عبور و مرور، افزایش سطح دسترسی و کاهش تصادفات بیشتر در مناطق پرتردد و پرتصادف اجرا می‌شود.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ مورد اصلاح هندسی، آرام‌سازی و ایمن‌سازی ترافیکی، نصب دوربین نظارت تصویری، نصب سرعتکاه، ایجاد کانال عابرپیاده و روشنایی کانال عابر پیاده و نصب تابلو و علائم انتظامی در منطقه ۱۰ در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: اجرای طرح‌های اصلاح هندسی و ایمن‌سازی معابر این منطقه از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه اعتبار اجرای این طرح‌ها بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال بوده است، گفت: امیدواریم با اجرای طرح‌های اصلاح هندسی و ایمن‌سازی معابر شاهد کاهش تصادفات و ایجاد آرامش و ایمنی در عبور و مرور همشهریان در سطح خیابان‌ها و معابر باشیم.

کد خبر 643248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.