ترکیب احتمالی منچستریونایتد برابر بارسلونا

شیاطین سرخ با تمام قوا و حداکثر توان در خانه از بارسلونا میزبانی خواهند کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، دیدار رفت میان دو تیم بارسلونا و منچستر یونایتد به اندازه نام بازیکنان هیجان‌انگیز و پراتفاق بود و این‌بار شیاطین سرخ روز پنجشنبه باید در خانه خود میزبان کاتالان‌ها باشند تا مشخص شود چه تیمی از این مرحله حذفی لیگ اروپا صعود می‌کند.

باشگاه منچستریونایتد به‌تازگی با مصدومیت‌های متعدد بازیکنانش دست و پنجه نرم کرده است، با این حال لیساندرو مارتینز و مارسل سابیتزر بالاخره به میادین بازگشته‌اند و می‌توانند تیمشان را در رقابت حساس پیش رو همراهی کنند. از سوی دیگر، محرومیت کاسمیرو نیز به پایان رسیده است و این بازیکن که در سه مسابقه قادر به حضور در ترکیب تیمش نبود، شانس بازی دوباره برابر بارسا را خواهد داشت.

کریستین اریکسن و دونی فن د بیک، همچنان دوران طولانی‌مدت ریکاوری خود را پشت سر می‌گذارند و آنتونی مارسیال نیز به دلیل مشکل ناحیه لگن همچنان از میادین دور است. با این حال تن هاگ اطمینان دارد که هری مگوایر و آنتونی در این مسابقه قادر هستند تیمشان را همراهی کنند.

در حالی که انتظار می‌رود رافائل واران به ترکیب بازگردد و ویکتور لیندلوف را به نیمکت بفرستد، ووت ورخهورست نیز احتمالاً به پست مهاجم مرکزی بازگردد و رشفورد او را در خط حمله همراهی کند.

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا، ون بیساکا، واران، مارتینز، شاو، کاسمیرو، سابیتزر، سانچو، فرناندز، رشفورد و ورخهورست

کد خبر 643244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.