ساماندهی پارکینگ‌های ناژوان تا نوروز ۱۴۰۲

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مجموعه پارکینگ‌های شش‌گانه ناژوان تا فرارسیدن ایام نوروز ۱۴۰۲ ساماندهی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مهدی قائلی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و آماده شدن این مجموعه برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی و لزوم یکپارچه‌سازی خدمات در مجموعه گردشگری ناژوان، پارکینگ‌های این مجموعه ساماندهی و بهینه‌سازی می‌شود.

وی با اشاره به هزینه ۱۰ میلیارد ریالی تأمین روشنایی نیمی از پارکینگ‌های ناژوان گفت: در این راستا به منظور رفع دغدغه‌های مهم شهروندان و گردشگران مراجعه کننده به ناژوان برای ارتقای امنیت پارکینگ‌ها، اجرای طرح روشنایی پارکینگ‌های شماره یک، پنج و شش ناژوان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: با تأیید شورای اسلامی شهر و تصویب فرمانداری شهرستان اصفهان قیمت پارکینگ‌های ناژوان نیز تک‌نرخی شد.

وی با اشاره به ساماندهی و یکپارچه‌سازی ورودی پارکینگ‌های ناژوان ادامه داد: یکی از دغدغه‌های شهروندان در ناژوان موضوع هزینه ورودی و هزینه ساعات توقف در پارکینگ‌های مراکز گردشگری بود که با مساعدت شورای اسلامی شهر این تعرفه که بر اساس ساعت حضور احتساب می‌شد در راستای تسهیل در ارائه خدمات و ایجاد رضایتمندی شهروندان و گردشگران به تعرفه‌های ثابت تغییر پیدا کرد.

قائلی گفت: همزمان با فرارسیدن سال جدید و آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، پارکینگ‌های ناژوان برای ایام نوروز، روزهای پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل با عدد ثابت ۱۰۰ هزار ریالی (۱۰ هزار تومان) و در سایر روزهای سال با مبلغ ثابت ۵۰ هزار ریالی (۵ هزار تومان) در خدمت شهروندان و گردشگران خواهد بود و هزینه‌ای برای ساعات توقف در پارکینگ‌ها دریافت نخواهد شد.

وی با بیان اینکه قیمت جدید بلیت مراکز گردشگری ناژوان برای سال آینده در روزهای آینده اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان و گردشگران مراجعه‌کننده به ناژوان درخواست داریم جهت تسهیل در عبور و مرور و تردد خودرویی و کاهش ترافیک مسیر از هرگونه پارک خودرو در حاشیه مسیرهای تردد و خارج از پارکینگ‌ها خودداری کنند تا شاهد ارائه خدمات بهتر و تفریح لذت‌بخش‌تری برای شهروندان و گردشگران باشیم.

کد خبر 643237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.