اجرای ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح شهر

شهردار ورامین گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سال جاری در سطح شهر اجرا شده است که تعدادی از این پروژه‌ها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید و تعدادی نیز در آینده‌ نزدیک به اتمام خواهد رسید.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با گذشت بیش از یک سال از زمان انتخاب من به عنوان شهردار ورامین توسط اعضای شورای اسلامی شهر، طبق بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که به منظور تحقق اهداف مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام دادیم، اصلی‌ترین مطالبه شهروندان ورامین نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و حل مشکل ترافیک شهری است.

وی افزود: تکمیل و احداث کمربندی جنوبی و شمالی و اجرای پروژه‌های عمرانی از قبیل آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری معابر اصلی و فرعی، افزایش سرانه فضای سبز و احداث پارک‌ها و بوستان‌های محله را برای سال آینده پیش‌بینی کرده‌ایم.

شهردار ورامین با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بیش از ۲.۵ برابر سال ۱۴۰۰ بوده است، خاطرنشان کرد: سال جاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح شهر اجرا شده است که تعدادی از این پروژه‌ها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید و تعدادی نیز از جمله سالن ورزشی، زمین چمن مصنوعی و ایستگاه شماره چهار آتش‌نشانی در آینده‌ای نزدیک به اتمام خواهد رسید.

مؤمنی از احداث دو هکتار پارک در شهر ورامین در سال جاری خبر داد و گفت: عملیات احداث دو کیلومتر کمربندی جنوبی شهر و فاز سوم کمربندی خلیج فارس در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه سال آینده برنامه‌هایی جهت رفع ترافیک شهر و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی داریم، افزود: اجرای پروژه کمربندی شمالی و جنوبی شهر ورامین طبق تفاهم‌نامه‌ای که با قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) منعقد کرده‌ایم، انجام می‌شود. عملیات اجرایی این دو پروژه ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

کد خبر 643222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسف IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    از کمربندی شمالی خبری نیست مردم در ترافیک خیرآباد و گل تپه( شهرک مدرس) اسیر شده اند در کل ورامین صاحب ندارد