نرم افزار هایی که مدیریت پروژه را برای شما آسان تر می کنند

یکی از جمله چالش هایی که بسیاری از افراد به خصوص فریلنسرها و همچنین شرکت هایی که کارهای اجرایی انجام میدهند با آن رو به رو هستند، مبحث مهم مدیریت پروژه است.

هر پروژه برای اینکه به موقع به کارفرما تحویل داده شود لازم خواهد داشت تا هر بخش از آن در مدت زمان معینی انجام و به اتمام رسد و همچنین هزینه هایی که برای هر بخش انجام می شود به طور دقیق مشخص شود. در این بخش قصد داریم تا بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورتی که در پروژه های خود با بحران مدیریت رو به رو هستید با کمک از این نرم افزارها بتوانید به راحتی پروژه خود را مدیریت کرده و در مدت زمان تعیین شده پروژه را تکمیل و تحویل نمایید.

ترلو

ترلو از جمله معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت پروژه به خصوص در میان فریلنسرها به شمار می رود. این نرم افزار که به طور پیشفرض امکانات بسیاری را به صورت رایگان در اختیار استفاده کنندگانش قرار داده است همینک توسط قشر عظیمی از فعالین مجازی مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله برخی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار مدیریت پروژه میتوان به اضافه کردن نفرات به هر پروژه به صورت نامحدود، اضافه کردن بخش های اجرایی هر پروژه به صورت نامحدود، امکان ایجاد لیبل های رنگی برای تفکیک مراحل اجرایی هر بخش از پروژه، امکان جا به جا کردن هر تسک اجرایی در بین بخش های مختلف و همچنین امکان دانلود آپلود فایل ها با فرمت های مختلف به صورت نامحدود اشاره نمود.

آسانا

یکی از جمله ویژگی های منحصر به فردی که آسانا را در میان بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه قرار داده است امکان ادغام آن با اطلاعات موجود در برنامه مایکروسافت آوت لوک است. این نرم افزار می تواند به راحتی دیتاهای خود را با مایکروسافت اوت لوک ادغام کرده و اطلاعات جامع تری را در اختیار شما قرار دهد. همچنین با در نظر گرفتن افزونه های مختلف این امکان را در اختیار استفاده کنندگانش قرار داده است تا قابلیت های اجرایی نرم افزار را مطابق با نیاز و سلیقه خود افزایش داده و آنرا بیش از پیش شخصی سازی کنند.

تسکولو

تسکولو را مشابه فارسی و ایرانی شده ترلو می دانند. بسیاری از ویژگی هایی که ترلو از آن برخوردار است را تسکولو مشابه سازی کرده و وجه برتری آن نسبت به ترلو پشتیبانی از زبان فارسی و قابلیت ویدیو کال بین اعضا اجرایی و کارفرمایان پروژه هاست.

سازمان یار

از جمله دیگر نرم افزارهای مدیریت پروژه که می‌توانند در مدیریت بهتر انواع پروژه ها به کارفرمایان و مدیران پروژه کمک نماید نرم افزار مدیریت پروژه سازمان‌یار است. این نرم افزار مدیریت پروژه قادر است تا در کنار مشخص کردن وظایف و زمان بندی اجرای هر بخش از پروژه، عملکرد هر یک از اعضای تیم را نیز بررسی نماید و نقاط ضعف و قدرت و نقص های هر پروژه را به دست آورده و به اطلاع کارفرما و مدیر پروژه رساند.

نرم افزار هایی که مدیریت پروژه را برای شما آسان تر می کنند

پروف هاب

اگر از جمله افرادی هستید که از گوشی خود بیش از سیستم های کامپیوتری استفاده می‌کنید بدون شک نرم افزار پروف هاب میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این نرم افزار به طور پیشفرض برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس طراحی شده است و به راحتی میتوانید هر زمان از روز که نیاز داشتید از آن استفاده کرده و پروژه های خود را مدیریت کنید.

تیم گانت

یکی دیگر از جذاب ترین و متفاوت ترین نرم افزارهای مدیریت پروژه تیم گانت است. در این نرم افزار امکان ویژه ای در نظر گرفته شده است که میتوان به کمک آن از سایر مدیران، کارفرمایان، اعضای سایر تیم ها و حتی مشتریان را به صورت میهمان دعوت کرد تا بتوانند در جریان پیشرفت بخش هایی از پروژه که بر عهده سایر تیم هاست نیز قرار گیرند. باید خاطر نشان کرد که استفاده از این نرم افزار تنها برای 30 روز رایگان است و پس از آن نیازمند خرید اشتراک است.

ماندی

به دنبال نرم افزاری هستید که امکانات آسانا، ترلو و اسلک را با هم داشته باشد؟ ماندی همان نرم افزاری است که به دنبال آن میگردید. امکان دعوت از مشتریان برای اطلاع از روند اجرای پروژه از جمله ویژگی های دیگر این نرم افزار به شمار می رود. با استفاده از ادغام گوگل درایو، گوگل کلندر و دراپ باکس میتوانید اطلاعات موجود در این نرم افزارها را نیز با ماندی به اشتراک گذارید.

نرم افزار هایی که مدیریت پروژه را برای شما آسان تر می کنند

مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره شد، استفاده از نرم افزارهای مدیریت پروژه این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید پروژه های خود را زمان بندی کرده و هر بخش آن را در مدت زمان مشخص شده انجام دهید، همچنین این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید اعضای مختلف را به پروژه اضافه کرده و کارهای آنها را نیز مدیریت کنید.

شما تا کنون از چه نرم افزار مدیریت پروژه ای استفاده کرده اید؟ نتایج مثبت و بعضا منفی استفاده از این قبیل نرم افزارها برای شما چه بوده است؟

کد خبر 643208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.