لزوم تحقق خواهرخواندگی اصفهان و هندوستان

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در هندوستان گفت: پیگیری مجدانه‌ای از سوی مردم حیدرآباد برای تحقق خواهرخواندگی اصفهان و حیدرآباد هند وجود دارد. بنابراین درخواست سفیر جدید ایران در هندوستان پیگیری جدی این موضوع، اعلام زمان و معرفی فردی مشخص از سوی شهرداری اصفهان برای تحقق خواهرخواندگی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام یاسر عموزاد عصر امروز _ چهارشنبه سوم اسفند _ در دیدار با شهردار اصفهان اظهار کرد: پیگیری مجدانه‌ای از سوی مردم حیدرآباد برای تحقق خواهرخواندگی اصفهان و حیدرآباد هند وجود دارد. بنابراین درخواست سفیر جدید ایران در هندوستان پیگیری جدی این موضوع، اعلام زمان و معرفی فردی مشخص از سوی شهرداری اصفهان برای تحقق خواهرخواندگی است.

وی افزود: پس از دوران کرونا، تقویت ارتباطات با ورود گروه‌های مختلف از شبه قاره به ایران بیش از گذشته انجام شده است. برای مثال، در سال جاری، بالغ بر شش گروه خاص از اقصی نقاط شبه قاره به ایران سفر کرده‌اند که در این میان، گروه‌های فرهنگی و دینی میان ایران و هندوستان از اهمیت بسزایی برخوردارند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در هندوستان گفت: ارزیابی و دیدگاه دولت هندوستان درباره کشور ایران در حال حاضر بسیار مثبت است و ایران را بستری مناسب برای ارتباطات دو کشور می‌دانند. این نوع دیدگاه می‌تواند موجب برقراری ارتباطات بیشتر میان دو کشور باشد.

کد خبر 643183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.