مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «علت باز بودن رفیوژ آبیاری چهارباغ چیست؟»، «بودجه ۷۵۰۰ میلیارد تومانی متروی اصفهان در سال آینده / بهره‌برداری از خط ۲ تا سال ۱۴۰۴»، «اتصال توسعه‌دهندگان شهر و بازار سرمایه افزایش کیفیت زندگی مردم را به‌دنبال دارد»، «۶ اقدام شاخص سازمان فاوا در سال ۱۴۰۱»، «میز نوآوری شهری در اصفهان راه‌اندازی شده است»، «فصل جدید مدیریت شهری برای تعامل با حوزه‌های اقتصادی دانش‌بنیان»، «مهمترین تغییرات بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان چیست؟»، «سهم قابل‌توجه حوزه حمل‌ونقل در بودجه سال آینده / اولویت‌بخشی به نظافت مکانیزه شهر اصفهان»، «کاهش مراجعه شهروندان به کمیته‌های نظارتی شورای شهر اصفهان» و «مهمترین ردیف‌های بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

علت باز بودن رفیوژ آبیاری چهارباغ چیست؟

محمدباقر کلاهدوزان، مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: باز بودن رفیوژ آبیاری در چهارباغ برای تأمین آب مخازن آبی سرویس‌های بهداشتی پارک شهید رجایی و جلوگیری از ترکیدگی لوله‌ها بوده است.

بودجه ۷۵۰۰ میلیارد تومانی متروی اصفهان در سال آینده / بهره‌برداری از خط ۲ تا سال ۱۴۰۴

سیدمحسن واعظی‌فر، مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: این سازمان اعلام آمادگی می‌کند که برای سال آینده در صورت تأمین منابع مالی ۷۵۰۰ میلیارد تومانی توسط مدیریت شهری و دولت، برای اجرای بخش‌های مختلف خط دو متروی این کلان‌شهر برنامه خواهد داشت.

اتصال توسعه‌دهندگان شهر و بازار سرمایه افزایش کیفیت زندگی مردم را به‌دنبال دارد

محسن رنجبر، معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: اگر بتوانیم توسط انجمن مالی ایران بازار سرمایه را به توسعه‌دهندگان شهر متصل کنیم و اموال شهر را هم به‌عنوان پشتوانه بگذاریم که تأمین مالی رخ دهد، هر اتفاقی که آن‌ها در شهر به‌عنوان زیرساخت جدید رقم بزنند، باعث افزایش کیفیت زندگی مردم نیز خواهد شد.

۶ اقدام شاخص سازمان فاوا در سال ۱۴۰۱

سیدحمیدرضا ابطحی، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان با اشاره به مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته این سازمان در سال ۱۴۰۱، به تشریح جزئیات اقدامات انجام شده در حوزه‌های مشارکت و سرمایه‌گذاری، زیرساخت، مرکز داده، نرم‌افزاری، «داده»، عرصه اطلاعات مکانی و تبادل داده با شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت.

میز نوآوری شهری در اصفهان راه‌اندازی شده است

محسن معصومی، رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان گفت: میز نوآوری شهری در فاز نخست برای منطقه سه، معاونت خدمات شهری و شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان راه‌اندازی شده است.

فصل جدید مدیریت شهری برای تعامل با حوزه‌های اقتصادی دانش‌بنیان

علی صالحی، عضو هیئت رئیسه شورای سلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری ششم اصفهان برای اعلام آغاز فصل جدید تعامل با حوزه‌های اقتصادی دانش‌بنیان و مولد، تمام‌قد ایستاده است.

مهمترین تغییرات بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان چیست؟

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حوزه‌های فرهنگی، تفریحی و نشاط شهروندان، گردشگری و فراهم‌سازی زیرساخت‌های این حوزه و توجه به موضوعات حمل‌ونقلی همچون ناوگان انبوه‌بر و قطار شهری از جمله موضوعاتی است که در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان مورد توجه جدی قرار گرفته است.

سهم قابل‌توجه حوزه حمل‌ونقل در بودجه سال آینده / اولویت‌بخشی به نظافت مکانیزه شهر اصفهان

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اعتبارات تخصیص‌یافته به حوزه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مجموع مدهای حمل‌ونقلی در بودجه سال آینده شهرداری این کلان‌شهر گفت: بودجه عمرانی ۷۰ درصد بودجه را تشکیل می‌دهد که بیش از ۶۵ درصد آن به ردیف‌های عمرانی حوزه حمل‌ونقل اختصاص پیدا کرده است.

کاهش مراجعه شهروندان به کمیته‌های نظارتی شورای شهر اصفهان

احمدرضا مصور، رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: میزان مراجعه شهروندان به کمیته‌های نظارتی در حال حاضر و نسبت به گذشته، کمتر شده است و این موضوع می‌تواند از آن جهت که مردم کمتر با شهرداری به مشکل می‌خورند و در هر منطقه مشکلات رفع می‌شود، امیدبخش باشد.

مهم‌ترین ردیف‌های بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ردیف‌های بودجه سال آینده شهرداری این کلان‌شهر را تشریح کرد.

کد خبر 643178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.