پرسپولیسی‌ها شعار قهرمانی سردادند و سپاهانی‌ها ورزشگاه را قبل از پایان بازی ترک کردند

در شرایطی که پرسپولیس در وقت اضافه اول دو گل زد و چهار بر دو از سپاهان پیش افتاد، تعدادی از تماشاگران سپاهان ورزشگاه را پیش از پایان ۱۲۰ دقیقه ترک کردند و پرسپولیسی‌ها شعار قهرمانی سردادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران امروز _ چهارشنبه سوم اسفند _ از ساعت ۱۵ در مصافی حساس و جذاب از سری رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش جهان و با حضور ۳۰ هزار تماشاگر برابر یکدیگر ایستادند و تا پایان ۱۱۰ دقیقه، پرسپولیس چهار بر دو سپاهان را شکست داد.

این نتیجه در شرایطی به‌دست آمد که سپاهان و پرسپولیس تا پایان ۹۰ دقیقه به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و سپس به وقت‌های اضافه رفتند؛ اما در وقت اضافه اول، نتیجه‌ای عجیب به‌دست آمد و روی دو اشتباه عجیب مدافعان طلایی‌رنگ، پرسپولیس دو گل زد تا با خیالی بسیار آسوده زودتر و با استرس کم خود را در مرحله بعدی ببیند.

همین مسئله باعث شد بیشتر تماشاگران سپاهانی ورزشگاه نقش جهان را در همان وقت اضافه اول ترک کنند و البته در سمت دیگر ورزشگاه، تماشاگران پرسپولیس با سر دادن شعار «پرسپولیس قهرمان» جشن پیروزی در این بازی بزرگ را خیلی زود آغاز کنند.

کد خبر 643129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.