عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اسفندماه

در این بسته خبری از اجرای طرح استقبال از بهار در اردبیل تا استعفای شهردار سراوان و سرانه فضای سبز شهری آبادان برای هر شهروند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

طرح استقبال از بهار در اردبیل اجرا می‌شود

محمود صفری، شهردار اردبیل از اجرای طرح استقبال از بهار برای خدمات رسانی بهتر به میهمانان نوروزی از سوی مناطق پنج گانه شهرداری خبر داد.

آبادان ۱۶ متر مربع به ازای هر نفر سرانه فضای سبز شهری دارد

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: سرانه فضای سبز این شهر به ازای هر نفر ۱۶ متر مربع است اما فضای سبز در این شهر همچنان نیاز به توسعه دارد.

افزایش ۶۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده پایتخت

حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: صدور پروانه در پایتخت نسبت به سال گذشته در مجموع ۲۰ درصد و در بافت فرسوده ۶۰ درصد افزایش یافته است.

شهردار سراوان استعفا داد / متواری شدن شهردار کذب است

شهردار این شهرستان تنها از سمت خود استعفا داده و متواری شدن آن صحت ندارد.

نامه‌نگاری با دولت برای تفویض موضوع کودکان کار به شهرداری تهران

احمد احمدی، مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از نامه نگاری با دولت سیزدهم برای تفویض موضوع کودکان کار به شهرداری تهران خبر داد و گفت: اگر به کودکان کار و قشر آسیب دیده توجه می‌شد امروز شاهد وجود معتادان متجاهر و ایجاد فضایی برای آنها نبودیم.

افزایش مسافران مترو / ایجاد غرفه‌های میوه و تره‌بار در ایستگاه‌های پرتردد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اشاره به افزایش مسافران ناوگان مترو گفت: طرح ایجاد غرفه‌های میادین میوه و تره بار در حدود ۳۰ ایستگاه پر مسافر مترو اجرا شده که استقبال مسافران از این غرفه‌ها مطلوب بوده است.

بهره‌برداری از پروژه تعریض پل ناصرآباد

داریوش قاسمی، مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه تعریض پل ناصرآباد تا بیست‌وپنجم اسفندماه سال جاری خبر داد.

کد خبر 643120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.