حمل‌ونقل عمومی از در منازل در اوکلاهاما

پنج آژانس حمل‌ونقل در اکلاهمای آمریکا همکاری خود را به‌طور آزمایشی برای قابلیت دسترسی شهروندان به وسایل نقلیه عمومی از در منازل خود آغاز کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بسیاری از شهروندان آمریکایی برای بهره‌مندی از خدمات سامانه حمل‌ونقل عمومی به منظور تردد در مسیرهای بین منزل تا محل کار، مراکز درمانی و سایر مکان‌های عمومی ضروری مشکلات بی‌شماری را تجربه می‌کنند که همین امر ممکن است گرایش آن‌ها را به عبور و مرور از این طریق کاهش دهد. مدیران اکلاهما در نظر دارند این چالش‌ها را میان شهروندان خود به حداقل برسانند تا افراد بیشتری را به تردد از طریق خودروهای عمومی سوق دهند که برای این کار ابتدا قرار است طرح دسترسی مردم به وسایل نقلیه از در منازل به‌طور آزمایشی پیاده شود.

حمل‌ونقل عمومی از در منازل در اوکلاهاما

البته پیش از این نیز، یعنی در سال ۲۰۱۸، پنج آژانس حمل‌ونقل در سراسر مناطق روستایی اکلاهما با همکاری یکدیگر خدمات جدیدی را برای دسترسی مردم حومه شهر به وسایل حمل‌ونقل عمومی ارائه داده‌اند که به حل بسیاری از چالش‌های پیش روی مردم در این زمینه منجر شده است. این آژانس‌ها پس از شیوع بیماری کووید -۱۹ و در ابتدای سال ۲۰۲۱ خدمات خود را به‌طور آزمایشی در مناطق شهری اکلاهما آغاز کردند که قرار است مرحله آزمایشی آن تا مارس ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد و پس از آن، مدیران در صورت اثربخشی، تصمیمات جدیدی را برای تداوم طرح اتخاذ کنند.

آژانس‌های حمل‌ونقل، هریک به ارائه خدمات ویژه‌ای در اکلاهما می‌پردازد که خدمات آن‌ها مانند مکمل‌هایی در کنار یکدیگر عمل می‌کند که به رفع تمام نیازهای شهروندان در زمینه‌های مختلف عبور و مرور منجر می‌شود. این خدمات در پنج روز از هفته (از دوشنبه تا جمعه) ارائه می‌شود که اوج خدمات‌رسانی آن‌ها به ساعات ۹ صبح و پنج عصر مربوط می‌شود.

حمل‌ونقل عمومی از در منازل در اوکلاهاما

مدیران اکلاهما امیدوار هستند که تداوم خدمات حمل‌ونقل شهری از در منازل مردم بیشترین مزایای را برای افراد دارای ناتوانی جسمی به دنبال داشته باشد و حس استقلال آن‌ها را برای عبور و مرور در داخل شهر و به حومه‌های آن افزایش دهد.

کد خبر 643055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.