برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، حجاب و عفاف در شهر قرچک

شهردار قرچک گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی، حجاب و عفاف به همت شهرداری شهرستان قرچک به مدت ۱۰ روز برای بازدید و خرید شهروندان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن خرمی‌شریف امروز _چهارشنبه سوم اسفندماه_ در حاشیه برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، حجاب و عفاف شهرستان قرچک، اظهار کرد: امروز به همت شهرداری قرچک نمایشگاه صنایع دستی، حجاب و عفاف با حضور فرماندار، رئیس اداره میراث فرهنگی، برخی مسئولان و شهروندان در محل نمایشگاه دائمی شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه، فروش محصولات صنایع‌دستی، ترویج عفاف و حجاب، حمایت از بانوان و افزایش سطح مشارکت این قشر از جامعه در فعالیت‌های اجتماعی است.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تولیدات هنرمندان شامل محصولات چرم دست‌‎دوز، سفال و رشته‌های مختلف صنایع‌دستی به معرض نمایش درآمده است.

خرمی‌شریف اضافه کرد: در کنار صنایع‌دستی، نمایشگاه عفاف و حجاب نیز با محوریت ترویج و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب برپا شده است که در آن تولیدات فرهنگی ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز چهارشنبه، سوم اسفندماه به مدت ۱٠ روز از ساعت ۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان در ۳۲ غرفه به آدرس بلوار امام خمینی (ره) روبه‌روی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میزبان علاقه‌مندان است.

به گزارش ایمنا، شهر قرچک با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرق تهران قرار دارد.

کد خبر 643046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.