یحیی گل‌محمدی به اصفهان رسید، اما در کنفرانس خبری حاضر نشد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود فراهم بودن شرایط، در کنفرانس خبری پیش از مصاف با سپاهان حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران فردا _ چهارشنبه سوم اسفند _ از ساعت ۱۵ در مصافی حساس و جذاب از سری رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش‌جهان با حضور ۳۰ هزار تماشاگر برابر هم خواهند ایستاد.

قرار بر این بود که از ساعت ۱۹:۳۰ امشب، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از مصاف فردا حاضر شود و روبه‌روی خبرنگاران بایستد، اما در کمال تعجب این اتفاق رخ نداد و خبرنگارانی که منتظر پاسخگویی یحیی گل‌محمدی بودند، با صحبت‌های علیرضا اشرف، مدیر رسانه پرسپولیس، مواجه شدند که اعلام کرد یحیی گل‌محمدی نمی‌تواند در کنفرانس خبری حاضر شود و البته دلایل توجیه‌کننده‌ای نیز برای آن آورده نشد.

این موضوع باعث ناراحتی خبرنگاران شد. زیرا این نخستین بار نیست که چنین اتفاقی از سوی یحیی گل‌محمدی در اصفهان و کنفرانس خبری پیش از مصاف پرسپولیس با سپاهان و ذوب‌آهن رقم می‌خورد. مهم‌تر اینکه کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس پیش‌بینی‌ها و همان‌طور که ساعاتی پیش اعلام کردیم، به‌موقع به اصفهان رسید و انتظار می‌رفت سرمربی قرمزها به کنفرانس بیاید.

با وجود اینکه اتوبوس پرسپولیس از روبه‌روی هتل کوثر محل برگزاری کنفرانس خبری نیز عبور کرد، اما سرمربی این تیم به هتل محل اقامت رفت و در شرایطی که به‌خاطر فاصله کم میان این دو هتل باز هم فرصت حضور وی در کنفرانس خبری فراهم بود، اعلام شد به‌دلیل تجمع هواداران مقابل هتل پرسپولیس امکان حضور یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری وجود ندارد و درنهایت سرمربی قرمزها برای پاسخگویی به پرسش‌های خبرنگاران به کنفرانس نیامد.

کد خبر 642894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.