استقلال ملاثانی ۳ _ مس کرمان ۱/ اولین شگفتی‌سازی به نام استقلال ثبت شد

تیم فوتبال استقلال ملاثانی با پیروزی سه بر یک مقابل مس کرمان در ۱۲۰ دقیقه، به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال ملاثانی و مس کرمان از ساعت ۱۵:۰۰ امروز _ سه‌شنبه دوم اسفند _ در ورزشگاه غدیر اهواز و در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و مس کرمان

کوبل داوری: فرزاد منصوری (داور وسط)، ایوب غلام‌زاده (کمک‌داور اول) و اسماعیل احمدی (کمک‌داور دوم)

گل‌ها: عارف رستمی (دقیقه ۷- مس کرمان)، حمزه خذیراوی (دقایق ۶۳ و ۱۰۸- استقلال ملاثانی) و فرشید پاداش (دقیقه ۱۱۲- استقلال ملاثانی)

کارت زرد: مسعود اسدی (استقلال ملاثانی)، امیرحسین طاهری، محمدصالح محمدی، عارف زینلی و عارف رستمی (مس کرمان)

کارت قرمز: ران تونگیک (دقیقه ۱۱۰- مس کرمان)

ترکیب تیم فوتبال استقلال ملاثانی:

رضا احمدیان‌زاده، محمدامین سعیداوی، مهدی بریحی، علی کردانی، هادی حبیبی‌نژاد، علی حمودی، امیرحسین ایزدی، رضا آنتیک، فرشید پاداش، مسعود اسدی و حمزه خذیراوی

ترکیب تیم فوتبال مس کرمان:

حسین شهریاری، امیرحسین طاهری، ران تونگیک، علی تهامی، مهدی ناظمی، مهیار زحمتکش، صالح محمدی، احمد نصیری، سامان تورانیان، حسین دوستدار و عارف رستمی

شرح بازی:

در همان دقایق آغازین بازی، مس کرمان با ضدحمله سریع موفق شد به‌وسیله عارف رستمی ماشین گل‌زنی خود را از حریف پیش بیندازد، اما استقلال ملاثانی در نیمه دوم همه‌چیز را به سود خود برگرداند. ابتدا بازی را مساوی کرد تا به وقت‌های اضافه برود و سپس با یک کامبک تماشایی در جدالی که ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید، رقیب لیگ برتری خود را کنار زد تا به‌عنوان نخستین شگفتی‌ساز جام حذفی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ لقب گیرد.

استقلال ملاثانی در لیگ دسته‌اول (آزادگان) عملکرد خوبی نداشته، اما به‌نظر می‌رسد حساب ویژه‌ای روی جام حذفی برای نشان دادن ظرفیت‌های خود باز کرده است و می‌خواهد این راه را ادامه دهد. جالب اینجاست که مس کرمان نیز فصل گذشته که در لیگ دسته‌اول توپ می‌زد با شگفتی‌سازی تا مرحله نیمه‌نهایی پیش آمد، اما به‌دست نساجی مازندران که قهرمان این رقابت‌ها شد شکست خورد.

کد خبر 642884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.