شیخ دیاباته به‌دلیل مصدومیت پرسپولیس را همراهی نکرد!

شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، به‌دلیل مصدومیت بازی حساس قرمزها برابر سپاهان را از دست داد و این تیم را در سفر به اصفهان همراهی نکرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران فردا _ چهارشنبه سوم اسفند _ در یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود در فصل جاری باید به مصاف سپاهان اصفهان برود؛ جدالی که این بار در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انجام خواهد شد و طلایی‌پوشان با حمایت حدود ۲۷ هزار نفری تماشاگران خود پذیرای قرمزها خواهند بود.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که راهی اصفهان شده‌اند غایبانی هم دارند که یکی از آن‌ها شیخ دیاباته است؛ مهاجم بلندقامت اهل مالی قرمزپوشان که به‌دلیل مصدومیت، این تیم را در بازی حساس و نفس‌گیر برابر تیم آماده خوزه مورایس همراهی نمی‌کند و بدین ترتیب می‌تواند ضربه بدی برای یحیی گل‌محمدی و تیم وی باشد.

البته این غیبت شیخ دیاباته که به‌دلیل مصدومیت است، اتفاق جدیدی به‌حساب نمی‌آید. زیرا دیاباته از زمانی که به پرسپولیس پیوسته است، از هفده بازی سرخ‌پوشان در لیگ برتر و جام حذفی، فقط در هشت بازی آن‌ها را همراهی کرده است، اما ۹ دیدار را از دست داده که هفت غیبت آن به‌علت مصدومیت بوده است.

با احتساب بازی فردا، شیخ دیاباته هشت بازی را به‌خاطر مصدومیت (درمجموع ۱۰ بازی) برای پرسپولیس از دست داده است که این بازی‌ها شامل دیدار برابر تیم‌های تراکتور، سپاهان، استقلال، پیکان، گل‌گهر، نساجی، ون‌پارس (جام حذفی) و سپاهان (جام حذفی) است.

آماری بسیار ناامیدکننده و منفی برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی که شاید این تیم را ناچار کند قید دیاباته را در ادامه فصل بزند و قرارداد وی را فسخ کند؛ آن هم در برهه‌ای که پرسپولیس هر روز از قهرمانی دورتر می‌شود و نیاز مبرمی به یک مهاجم تمام‌عیار و گل‌زن دارد؛ اما شیخ دیاباته از پس این کار برنمی‌آید.

کد خبر 642880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.