تصویب دفترچه تعرفه پیشنهادی عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری

شهردار گوگد گفت: دفترچه تعرفه پیشنهادی عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری برای سال ۱۴۰۲ توسط شورای اسلامی شهر تصویب شد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نخستین جلسه تهیه و تدوین تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی سال ۱۴۰۲ شهرداری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و معاون شهرسازی و مالی شهرداری برگزار و موارد تعرفه عوارض بررسی شد.

وی افزود: پس از فرصت یک هفته‌ای برای بررسی موضوع، دومین جلسه اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل و با توجه به مشکلات مالی و اقتصادی شهروندان، رعایت رفاه حال آنها و در راستای تشویق شهروندان به دریافت پروانە ساختمانی، با پیشنهاد شهرداری تنها با افزایش ۱۰ تا ۳۰ درصدی در بعضی از ردیف‌های تعرفه عوارض سال ۱۴۰۲ شهرداری برابر با دستورالعمل جدید تعرفه عوارض محلی موافقت شد و تعرفه پیشنهادی برابر صورتجلسه شماره ۶۱ دهم بهمن‌ماه سال جاری در شورای اسلامی شهر مورد تأیید قرار گرفت.

شهردار گوگد خاطرنشان کرد: پس از تصویب شورای اسلامی شهر، دفترچه عوارض شهرداری به کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان گلپایگان و استانداری ارسال شده است.

علی‌محمدی ادامه داد: با موافقت این کمیته با نامه شماره ۱۳۸۴۱/۱/۲۰۵۱ مورخ بیست‌وششم بهمن‌ماه استانداری اصفهان و نامه شماره ۱۲۳۲۰۲/۱/۲۰ مورخ سی‌ام بهمن‌ماه درباره مفاد تعرفه‌های عوارض محلی، موافقت شد.

وی گفت: مقرر شده است پس از اعلام عمومی، نظارت و مراقبت کافی بر اجرای آن از ابتدای سال ۱۴۰۲ به عمل بیاید و از دریافت هرگونه وجه مازاد بر تعرفه‌های مصوب و موارد تصریح شده در قوانین و مقررات خودداری شود.

کد خبر 642877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.