عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اسفندماه

در این بسته خبری از برپایی کمپ اسکان زلزله‌زدگان در خوی تا مرگ یک کارگر در گرگان و پاسخ شهردار دوگنبدان به مطالبات شهروندان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برپایی کمپ اسکان زلزله‌زدگان در خوی با کمک شهرداری منطقه یک تهران

سیدمهدی صباغ، شهردار منطقه یک تهران گفت: کمپ ویژه برای زلزله‌زدگان خوی با آماده‌سازی و برپایی یکصد چادر اسکان و خدمات رسانی و ارائه تسهیلات لازم به حادثه دیدگان برپا شد.

مرگ یک کارگر در گرگان پس از سقوط به چاله آسانسور

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: یک کارگر ساختمانی بر اثر سقوط به چاله آسانسور یک ساختمان نیمه‌کاره در دم جان خود را از دست داد.

اجرای طرح جدید ترافیکی در معابر شهری مهاباد متوقف شد

بابک رستم‌پور گفت: شهرداری مهاباد با تأیید شورای ترافیک، هفته گذشته طرح ترافیکی و اعمال محدودیت در تردد خودروها در هسته مرکزی و معابر اصلی شهر را به مرحله اجرا در آورد که در همین مدت کوتاه با نارضایتی و گلایه شهروندان همراه بود لذا با تشکیل جلسه‌ای فوری، نسبت به بازنگری این طرح تصمیم گیری و اجرای آن متوقف شد.

پاسخ شهردار دوگنبدان به مطالبات شهروندان

رضا قشقایی، شهردار شهر دوگنبدان بدون اشاره به آمار می‌گوید که عمر بخش قابل توجهی از آسفالت معابر این شهر بیش از ۳۰ سال است و ضرورت دارد تا اعتبارات بیشتری برای نوسازی این زیرساخت‌ها اختصاص یابد.

تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت عوارض شهرداری لوندویل

نعمت یاورپور، شهردار لوندویل از تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداری این شهر خبر داد.

کاشت ۴۰۵۵ اصله درخت در مناطق پنج گانه رشت

یوسف یزدانی، سرپرست شهرداری رشت از آغاز کاشت ۴۰۵۵ اصله نهال و درخت در مناطق پنجگانه شهری خبر داد و گفت: ۱۰۰ اصله درخت به شکل نمادین در روز درختکاری کاشته خواهد شد.

پروژه‌های شهرداری تبریز یک‌ساله اجرا می‌شود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از توجه جدی مدیریت شهری بر آغاز و اتمام پروژه‌ها در مدت زمان مقرر در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

بودجه پیشنهادی شهرداری تالش تقدیم شورای شهر شد

اسحاق قربانی، سرپرست شهرداری تالش گفت: لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری با رقم ۲۲۰ میلیارد تومان تقدیم شورای اسلامی شهر شد.‌

کد خبر 642868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.