عطرهای زنانه ترند سال 2023

خوشبو بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های آراستگی است و انتخاب شما برای برگزیدن عطری مناسب می‌تواند بخشی از شخصیت و روحیات شما را به اطرافیان نشان دهد.

برای خرید و انتخاب عطر مناسب لازم است ضمن درنظر داشتن سلیقه شخصی، به تناسب رایحه عطر با فضایی که برای حضور در آن از این خوشبوکننده استفاده می‌کنید نیز دقت داشته باشید. همچنین توجه به هماهنگی رایحه و گروه بویایی عطر، با شرایط فصلی نیز اهمیت دارد. از آنجایی که تست کردن عطرهای مختلف برای پیدا کردن نمونه موردنظر وقت و انرژی زیادی می‌طلبد، لذا در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین عطرهای محبوب و ترند سال ۲۰۲۳ آشنا کنیم.

خوشبوترین عطرهای زنانه سال 2023

اگر قصد خرید عطر را دارید و می خواهید از میان محبوب‌ترین و خوشبوترین عطرهای زنانه سال 2023 ، عطر متناسب با سلیقه خود را پیدا کنید، موارد زیر می‌توانند انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای باشند:

ادوپرفیوم Carolina Herrera Good Girl

نخستین عطر زنانه که در راهنمای خرید عطرهای ترند سال ۲۰۲۳ قصد معرفی آن را داریم، ادوپرفیوم کارولینا هررا گود گرل است که از محبوبیت بالایی در میان عطرها و خوشبوکننده‌ها برخوردار است.

ساختار این عطر متمایز، ترکیبی از رایحه گل‌های مختلف را در خود جای داده است. باتوجه به این‌که اصلی‌ترین شاخصه خوشبوکننده‌های زنانه، لطافت و ظرافت رایحه‌ آن‌ها است، می‌توان تمام ویژگی‌های یک عطر با رایحه دلنشین و ملایم را در ادوپرفیوم Carolina Herrera Good Girl یافت. گل سرخ، گل یاس و دانه تونکا رایحه غالب این عطر منحصربه‌فرد و خوشبو را تشکیل می‌دهند.

ادوپرفیوم Ariana Grande Cloud

این عطر خوشبوی زنانه که با نام آریانا گرانده به عنوان یکی از سلبریتی‌های مشهور آمریکا به فروش می‌رسد، از دیگر عطرهای ترند سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. این ادوپرفیوم با رایحه ملایم و سبک خود بهترین انتخاب برای استفاده روزانه است و بویی شیرین و لطیف دارد.

در ترکیبات بویایی ادوپرفیوم Ariana Grande Cloud رایحه شکوفه‌ها، گیاه اسطوخودوس و میوه‌هایی مانند ترنج و گلابی وجود دارد. از این عطر جذاب و دلپذیر می‌توانید در فصل‌های مختلف سال و برای شرکت در جمع‌های دوستانه، مهمانی‌ها و قرارهای کاری استفاده کنید.

عطر Coco Mademoiselle Chanel

عطرهای زنانه ترند سال 2023

کمپانی فرانسوی شنل از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع خوشبوکننده‌های زنانه و مردانه در جهان است و طی سال‌های طولانی به عنوان بهترین برند سازنده انواع عطر و ادکلن شناخته می‌شود. عطر مدل Coco Mademoiselle شنل از پرطرف‌دارترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه این برند است و توجه و رضایت بسیاری از خریداران را به خود جلب نموده‌است‌.

این عطر بهترین گزینه برای بانوان سخت‌پسند و دقیق است و می‌تواند با رایحه افسونگر و گیرای خود علاقه و رضایت آن‌ها را جلب کند. نوع رایحه این عطر شیرین و ملایم است و با توجه به ماندگاری بالای آن می‌توان از عطر کوکو مادمازل هم در روزهای سرد و هم در روزهای گرم استفاده نمود. نت آغازین عطر Coco Mademoiselle Chanel از اسانس مرکباتی مانند نارنج و پرتقال تشکیل شده است. نت میانی در بردارنده رایحه گل‌هایی مثل یاسمن، رز ترکی و ابریشم است و نت پایه نیز از وانیل، دانه تونکا و نعناع هندی تشکیل شده است.

عطر Clean reserve Classic

از دیگر عطرهای ترند زنانه در سال ۲۰۲۳ می‌توان به عطر Clean reserve Classic اشاره کرد که علاوه‌بر برخورداری از رایحه شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی، دوام و ماندگاری بالا و قیمت مناسبی نیز دارد. این عطر با رایحه ترنج و کهربایی از بهترین خوشبوکننده‌هایی است که می‌توان در طول روز مورد استفاده قرار داد.

عطر Rosie Jane دیلن

ادوپرفیوم رزی جین دیلن از بهترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود و انتخابی مناسب و خاص برای خانم‌هایی است که به رایحه‌های آرامش‌بخش و ملایم علاقه دارند. این عطر متمایز و منحصربه‌فرد، تلفیقی از رایحه‌های خاک، چوب، مشک و سدر را در بر دارد و استشمام آن حس هیجان‌انگیزی را به شما منتقل خواهدکرد.

عطر Victorias Secret Bombshell

عطر زنانه ویکتوریا سکرت بامبشل در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد اما به دلیل بهره‌مندی از رایحه جذاب و ماندگار همچنان در دسته عطرهای ترند سال طبقه‌بندی می‌شود. رایحه شیرین و خنک این عطر باعث می‌شود با اسپری کردن آن بر روی پوست خود در روزهای گرم و آفتابی احساس طراوت و تازگی خوشایندی داشته باشید. عطر Victorias Secret Bombshell در نت آغازین دارای رایحه میوه‌هایی مانند پرتقال، گریپ فروت، آناناس و توت فرنگی است. نت میانی این عطر خوشبو نیز رایحه گل یاس، گل ارکیده، گل برف و دانه قرمز را در بر دارد. در نهایت نیز نت پایه با رایحه‌های چوبی، درخت بلوط، خزه و مشک شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

عطر Lancome La Vie Est Belle

عطرهای زنانه ترند سال 2023

یکی دیگر از عطرهای زنانه محبوب فرانسوی عطر La Vie Est Belle از برند لانکوم است که در میان عطرهای ترند سال ۲۰۲۳ نیز به عنوان عطری پرطرفدار و پرفروش قرار می‌گیرد. این عطر گرم و شیرین بهترین انتخاب برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی است. نت نخستین عطر از رایحه گلابی و انگور سیاه، نت میانی از رایحه گل زنبق، یاس و شکوفه پرتقال و نت پایه نیز از رایحه وانیل، نعناع هندی و پرالین تشکیل شده است که احساسات نشاط‌بخشی را به شما القا می‌کند.

عطر Guerlain Mon

از این عطر خوشبوی فرانسوی در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و این ادوپرفیوم زنانه تا امروز از عطرهای ترند سال‌های اخیر است. نت اولیه این عطر ملایم از رایحه نارنج و اسطوخودوس تشکیل شده‌است، نت میانی دارای رایحه یاس و زنبق است و در نت پایه هم رایحه وانیل، چوب صندل سفید و دانه تونکا به مشام می‌رسد. تا بوی بی‌نظیر و استثنایی این عطر شما را شگفت‌زده کند. این عطر برای استفاده در محافل رسمی مناسب است و می‌توانید با استفاده از رایحه آن فضای اطراف خود را به بهترین شکل عطرآگین کنید.

نتیجه‌گیری

با توجه به تنوع عطرهای مختلف و روایح گوناگون آن‌ها، ممکن است انتخاب بهترین عطر از میان سایر نمونه‌ها برای شما دشوار باشد. در این مطلب ۸ مدل از بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای ترند سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کرده و ویژگی هریک از این خوشبوکننده‌های منحصربه‌فرد را نیز ذکر کردیم. شما می‌توانید برای خرید اینترنتی عطر موردنظر خود، نام برند و مدل عطر دلخواه را در سایت مو تن رو جستجو کنید و عطر محبوب‌تان را با بهترین قیمت خریداری کنید.

کد خبر 642818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.