دوچرخه برقی Heybike Tyson چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دوچرخه برقی Heybike Tyson به یک موتور الکتریکی ۷۵۰ واتی مجهز شده است و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مدرن را ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوچرخه برقی Heybike Tyson که اخیراً رونمایی شده، به یک موتور الکتریکی ۷۵۰ واتی مجهز شده است و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مدرن را ارائه می‌دهد. این محصول تاشو است و ترمزهای دیسکی آن قدرت توقف عالی را فراهم می‌کند. دوچرخه برقی یادشده از اتصال شبکه 4G، بلوتوث و GPS پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند با استفاده از یک برنامه نصب شده روی گوشی هوشمند خود، اطلاعاتی در مورد وضعیت باتری، مسافت طی شده، جهت حرکت و گزارشی از وضعیت کلی دوچرخه برقی Heybike Tyson کسب کنند. این دوچرخه دارای باتری ۴۸ ولت/۱۵ آمپر ساعتی است که برد ۵۵ مایل با کمک پدال را ارائه می‌دهد. همچنین به یک نمایشگر هفت اینچی TFT برای تعدیل قدرت و سرعت مجهز شده است. حداکثر سرعت دوچرخه برقی یادشده ۴۵ کیلومتر در ساعت است و در سه رنگ آبی، سبز و مشکی عرضه خواهد شد.

شرکت Heybike اعلام کرده است که پیش سفارش دوچرخه برقی Tyson از اول مارس سال جاری آغاز خواهد شد. قیمت پیش فروش این محصول ۱۶۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 642771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.