ساعت‌های هوشمند جدید Pebble چه مشخصاتی دارند؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که ساعت‌های هوشمند Pebble Spectra Pro و Vision به‌منظور پشتیبانی از تماس بلوتوثی، به بلندگوها و میکروفون‌های داخلی مجهز شده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Pebble دو ساعت هوشمند جدید به نام Pebble Spectra Pro و Vision را معرفی کرده است. این دو محصول به قابلیت تماس بلوتوثی و صفحه‌نمایش فراگیر مجهز شده‌اند، دارای طراحی جالبی هستند و کاملاً مقرون‌به‌صرفه هستند.

ساعت هوشمند Pebble Spectra Pro دارای نمایشگر دایره‌ای شکل با بدنه فلزی و یک کلید چرخان است. درحالی‌که نسخه Vision دارای صفحه‌نمایش مربعی با بدنه فلزی آلیاژی، کلید چرخان و لبه‌های شیشه‌ای منحنی است. هر دو ساعت دارای بند سیلیکونی هستند و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند.

ساعت هوشمند Pebble Vision دارای نمایشگر ۲.۰۵ اینچی HD با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است. در حالی که مدل Spectra Pro کوچک‌تر است، به نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED مجهز شده است و دارای حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است. هر دو محصول از بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‌کنند.

ساعت‌های هوشمند Pebble Spectra Pro و Vision به منظور پشتیبانی از تماس بلوتوثی به بلندگوها و میکروفون‌های داخلی مجهز شده‌اند. این محصولات از حسگرهای سنجش اکسیژن خون، ضربان قلب و استرس و ردیاب خواب بهره می‌برد، از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کنند و تا هفت روز شارژدهی دارد.

ساعت هوشمند Pebble Spectra Pro در رنگ‌های طلایی، خاکستری و مشکی با قیمت ۶۰.۴ دلار و ساعت هوشمند Pebble Vision در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی با قیمت ۴۳.۴ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 642756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.