۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
پروژکتور XGIMI H6 4K رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پروژکتور XGIMI H6 4K به تراشه پرچم‌دار چهار هسته‌ای مدیاتک MT 9669 مجهز شده و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت چینی تولیدکننده پروژکتور XGIMI از پروژکتور جدید خود به نام XGIMI H6 4K رونمایی کرد؛ قیمت این محصول از ۱۰۲۰ دلار آغاز می‌‎شود. این پروژکتور به یک لنز زوم اپتیکال با روشنایی CCB 1200 مجهز شده است، این لنز رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل و ۱.۰۷ میلیارد رنگ را ارائه می‌دهد.

در صورتی که پروژکتور XGIMI H6 4K دارای نسبت تصویر ۱.۵:۱ باشد، می‌تواند یک صفحه ۱۲۰ اینچی را در فاصله ۳.۹۸ متری از دیوار پخش کند. علاوه بر این، محصول یادشده از فناوری زوم اپیتکال برای ارائه موتور Turbo Light استفاده می‌کند که می‌تواند تغییرات نور محیط را به صورت خودکار حس کند و روشنایی محتوای ارائه شده را تنظیم کند.

پروژکتور XGIMI H6 4K به تراشه پرچم‌دار چهار هسته‌ای مدیاتک MT 9669 مجهز شده و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. علاوه بر این پروژکتور جدید می‌تواند رنگ دیوار را تجزیه و تحلیل کند و منابع نور قرمز، سبز و آبی را در زمان واقعی تنظیم کند. محدوده دمای رنگ آن بین ۳۰۰۰ تا ۱۵ هزار کالیبراسیون است.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده پروژکتور XGIMI H6 4K به بلندگوی Harmon Kardon مجهز شده است و از اتصال بلوتوث دوگانه پشتیبانی می‌کند. این پروژکتور دارای یک پورت برق DC، دو پورت HDMI 2.1، دو پورت USB 2.0 و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است.

کد خبر 642750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.