آیت‌الله جنتی: قوای سه‌گانه برای حل مشکلات اقتصادی مردم شبانه‌روز تلاش کنند

رئیس مجلس خبرگان گفت: از خدمتگزاران مردم در قوای سه‌گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم تلاش کنند زیرا بهترین کار خدمت خالصانه برای مردم است.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله احمد جنتی در نطق افتتاحیه «یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم خبرگان رهبری» که امروز _سه‌شنبه دوم اسفند_ در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن‌ماه شر دشمنان این سرزمین را کم کرد. از خدمتگزاران مردم در قوای سه‌گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم تلاش کنند زیرا بهترین کار خدمت خالصانه برای مردم است.

وی افزود: رؤسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند تا مردم با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه مبارک رمضان بروند. مردم نباید گرسنه بمانند و باید لوازم زندگی آنها فراهم شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما هم باید در جایی که می‌توانیم از افراد متمکن بخواهیم که به مردم کمک کنند، برای کودکان یتیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت حداقل زندگی را تأمین کنند و به داد مردم بیچاره فقیر برسندتا در محضر پیامبر (ص) و امام علی (ع) شرمنده نباشیم.

پس از سخنان آیت‌الله جنتی، اجلاسیه خبرگان رهبری به طور رسمی و بدون حضور رسانه‌ها آغاز شد؛ قرار است تعدادی از اعضای خبرگان رهبری در نطق‌های خود به بیان دیدگاه‌های خود در موضوعات مختلف بپردازند.

یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد؛ حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه، چهارم اسفندماه است.

منبع: ایرنا

کد خبر 642742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.