از سقوط دختر معلول با ویلچر تا چاقوچاقو کردن همسر در خودرو

سقوط دختر معلول با ویلچر از بالای ساختمان، زخمی شدن سه نفر در درگیری طایفه‌ای، شلیک مرگبار به پسر ۱۶ساله، سوختن مرد کارتن‌خواب در اتوبان نواب، چاقوچاقو کردن همسر در خودرو و دستگیری سارق ریل قطار را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته سقوط مرگبار دختر جوان معلول به اطلاع ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج رسید و بلافاصله محمدمهدی براعه، بازپرس کشیک قتل پایتخت، برای رسیدگی به موضوع در صحنه کشف جسد حاضر شد.

بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد این دختر با ویلچر حرکت می‌کرده و با همان ویلچر از بلندی یک ساختمان مسکونی سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

شواهد اولیه حکایت از آن داشت که این دختر جوان به قصد خودکشی اقدام به پرش از ارتفاع کرده است. به این ترتیب در حالی که فرضیه خودکشی پررنگ است، ادامه تحقیقات برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا ادامه دارد.

زخمی شدن ۳ نفر در درگیری طایفه‌ای

حسین باهوش، فرماندار رشتخوار، از زخمی شدن سه نفر در درگیری طایفه‌ای در شهر جنگل از توابع شهرستان رشتخوار خبر داد و اظهار کرد: در بررسی‌ها، مشخص شد درگیری بر اساس مواردی از قبل و به صورت طایفه‌ای و مشکلات ناموسی بوده است.

وی افزود: به‌دلیل این درگیری، سه مرد با سلاح گرم مجروح و بلافاصله به بیمارستان امام حسین علیه‌السلام تربت حیدریه منتقل شدند و مشکل چندانی ندارند. عوامل شناسایی، و متهمان که سه نفر بودند به مراجع قضایی معرفی شدند.

شلیک مرگبار به پسر ۱۶ساله

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان، اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در استان سمنان مبنی بر تیراندازی به یک جوان ۱۶ساله، ماموران پلیس از ثانیه نخست با انجام بعضی اقدامات فنی و پلیسی در کمتر از ۴۸ ساعت توانستند قاتل را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: این جوان ۱۶ساله با استفاده از یک قبضه اسلحه شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به‌سرعت نیز به مراکز درمانی منتقل شد، اما در بیمارستان به‌علت شدت جراحات فوت کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: متهم ۲۰ سال داشته و به‌علت اختلافات شخصی با مقتول دست به چنین کاری زده است. هم‌اکنون نیز متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است.

سوختن مرد کارتن‌خواب در اتوبان نواب

بامداد امروز جسد سوخته مرد جوان کارتن‌خواب در لاین کندروی اتوبان نواب کشف شد و محمدمهدی براعه، بازپرس کشیک قتل پایتخت، در محل کشف جسد حاضر شد.

بررسی‌های ابتدایی حکایت از آن داشت که مرد کارتن‌خواب ساعتی قبل از مرگ در حاشیه اتوبان زنده‌زنده به آتش کشیده شده و جان خود را از دست داده بود.

بررسی شواهد نشان می‌داد که شاید متوفی در حال روشن کردن آتش بوده و شعله‌های آتش به بروز حادثه منجر شده است. بنا بر این گزارش، رسیدگی به ابعاد پنهان این موضوع در دستورکار قضایی قرار دارد.

چاقوچاقو کردن همسر در خودرو

ماموران پلیس آستانه اشرفیه بعد از اینکه از طریق تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از درگیری دو نفر داخل یک خودرو برلیانس در بخش کیاشهر آگاه شدند به محل حادثه رفتند.

ماموران با حضور در محل با پیکر نیمه‌جان و خون‌آلود زنی داخل خودرو مواجه شدند و وی را با کمک نیروهای اورژانس به‌سرعت به بیمارستان منتقل کردند، اما این زن ۳۵ساله براثر شدت جراحات ناشی از ضربات چاقو فوت کرد.

بعد از مرگ زن جوان کارآگاهان جنایی تحقیقاتی را انجام دادند و شوهر ۴۱ساله مقتول را به اتهام ارتکاب جنایت دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از این اقدام را اختلاف خانوادگی اعلام کرد و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

دستگیری سارق ریل قطار

سرهنگ یدالله طهماسبیان، فرمانده انتظامی قرچک، اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ باقرآباد شهرستان قرچک در حال گشت‌زنی در محله پوئینک به فردی با هویت معلوم که قصد خرید و فروش ریل‌های مسروقه راه‌آهن را داشت مشکوک می‌شوند و برای بررسی موضوع به محل مدنظر مراجعه می‌کنند.

وی افزود: فرد اشاره‌شده با مشاهده ماموران قصد متواری شدن را داشت که بلافاصله به همراه حدود ۴۰۰ کیلو ریل مسروقه کشف‌شده دستگیر و به کلانتری ۱۳ باقرآباد ارجاع داده شد. با توجه به کشف اموال مسروقه، متهم در تحقیقات تکمیلی به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده، به مراجع قضایی تحویل داده  و با قرار روانه زندان شد.

کد خبر 642690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.