جواد نکونام: حرفه‌ای هستم، اما دیگر در فولاد نخواهم ماند!

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: به‌خاطر حرمت مربیگری که در یک ماه اخیر برای من حفظ نشد و مشکلاتی که وجود داشت، دیگر سرمربی فولاد نخواهم بود. من آدمی حرفه‌ای هستم و وقت و زندگی‌ام را برای این تیم گذاشتم و از بازی آینده روی نیمکت این تیم نمی‌نشینم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام در کنفرانس خبری پس از دیدار فولاد ایران مقابل الفیصلی عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی یک بر صفر که به صعود این تیم به دور بعدی منجر شد، اظهار کرد: از اینکه در جمع چهار تیم برتر غرب آسیا هستیم و امروز توانستیم بازی را ببریم بسیار خوشحالم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. امروز واقعا بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند.

وی افزود: کمترین حق تیم ما برد بود و خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم. کاملا بازی تحت کنترل ما بود و به تیم حریف هیچ موقعیتی ندادیم. همه بازیکنانم امروز چیزی را که می‌خواستند انجام دادند. ما باور داشتیم یکی از تیم‌های خوب آسیا هستیم. جسارت و خواستن ما در زمین نشان داد که یکی از تیم‌های خوب آسیا هستیم. این برد را به هواداران فولاد تقدیم می‌کنم. همچنین این را به مهندس ابراهیمی، مدیرعامل فولاد خوزستان، تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فولاد ایران در تصمیمی عجیب و ناگهانی خاطرنشان کرد: من آدمی حرفه‌ای هستم. وقت و زندگی خود را برای فولاد و فوتبال گذاشته‌ام و می‌گذارم. شاید اینجا درست نباشد حرفی بزنم، اما این آخرین بازی من با فولاد بود. من دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود و تصمیم من نیز به‌خاطر شرایط سختی که برای ما وجود داشت گرفته شد.

جواد نکونام در پایان تصریح کرد: این آخرین بازی من برای فولاد بود و بازی بعدی برابر هر تیمی باشد من بر روی نیمکت فولاد نخواهم نشست. من افتخاراتی ازجمله دو قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام ایران را با این تیم به‌دست آوردم و دو بار به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌ام. به همین دلیل تیم و بازیکنانم لیاقت بیشتر از این‌ها را دارند. من به‌خاطر حرمت و احترام مربیگری که در یک ماه اخیر برای من حفظ نشد، دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم نشست.

کد خبر 642688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.