۶ فوتی و ۹۶۶ مجروح در پی تصادف‌های بهمن‌ماه در اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان‌باختن شش نفر و مجروح شدن ۹۶۶ نفر در تصادف‌های درون شهری استان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: در بهمن ماه سال جاری شش فقره تصادف فوتی با شش نفر جان‌باخته و ۸۸۲ فقره تصادف جرحی با ۹۶۶ مجروح و ۳۶۷۳ فقره تصادف خسارتی در راه‌های شهری استان اصفهان رخ داد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد از تصادف‌های استان در شهر اصفهان رخ داده است، افزود: از بین تعداد جان‌باختگان بهمن ماه چهار مورد و از بین مجروحان حوادث رانندگی ۳۶۴ مجروح و از بین تصادف‌های خسارتی نیز ۱۷۲۱ مورد مربوط به شهر اصفهان بودند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان بیشترین علت بیشتر تصادف‌های در بهمن ماه را توجه نکردن به جلو دانست و گفت: عمده‌ترین عامل توجه نکردن به جلو و حواس پرتی رانندگان استفاده از گوشی تلفن همراه حین رانندگی است که باعث بروز حادثه و ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشترین زمان تصادف‌های درون شهری استان در بهمن ماه امسال در ساعت‌های ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و بیشترین روزها نیز چهارشنبه‌ها بوده است.

محمدی اضافه کرد: شاهد کاهش ۵۰ درصدی جان‌باختگان موتورسیکلت‌سواران و کاهش حدود ۶۰ درصدی عابران پیاده در بهمن ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

کد خبر 642625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.