اصلاح پایه‌ چراغ‌های روشنایی بوستان دانش‌آموز

شهردار قزوین از اصلاح پایه چراغ‌های روشنایی بوستان دانش‌آموز خبر داد و گفت: شهرداری در راستای ایمن‌سازی بستر بازیگاه‌ها و حفظ سلامت کودکان، بخش‌های آسیب دیده و مستهلک کف‌پوش بازیگاه بوستان چوبیندر را نوسازی کرد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در روزها و شب‌های سرد زمستان با توجه به افت شدید دما گرمخانه شهرداری قزوین آماده پذیرش بی‌خانمان‌ها است، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین موقعیت این افراد را برای انتقال به گرمخانه شهرداری اعلام کنند.

وی افزود: گرمخانه بانوان در خیابان شهید انصاری و گرمخانه آقایان در بلوار شهید باهنر واقع شده است و معتادان به مکان‌های ویژه و درمانگر انتقال داده می‌شوند.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح منطقه سه توسط عوامل اجرایی خدمات شهری منطقه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با همکاری ایستگاه شماره پنج پسماند شهرداری، معاونت خدمات شهری منطقه دو و عوامل اجرایی ناحیه اندیشه، تمام مسیرهای نجف‌آباد، حسن‌آباد و وثوق‌آباد برف‌روبی و نمک‌پاشی شد.

صباغی از احداث ایستگاه آتش‌نشانی در محدوده بازار قزوین خبر داد و تصریح کرد: به منظور سرعت عمل در ساخت و بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی بازار در سال ۱۴۰۲، جلسه‌ای با حضور معاون سازمان محیط زیست، معاون خدمات شهری شهرداری، مدیران مناطق یک و چهار، کارشناسان و مدیران دستگاه‌های مرتبط در دفتر ستاد مرکزی سازمان آتش‌نشانی برگزار شد و احداث آن در دستور کار قرار گرفت.

وی از اجرای ۳۸ عملیات رفع خطر از درختان شهری خبر داد و اضافه کرد: به دنبال بارش برف شدید زمستانه، ۳۸ عملیات جهت حذف و رفع خطر از شاخه‌های شکسته و در حال سقوط شهر انجام شد.

شهردار قزوین ادامه داد: بر اساس گزارش سامانه ۱۳۷ شهرداری و پس از بازدید کارشناسان ناظر فضای سبز، با اعزام اکیپ‌های عملیاتی موارد خطرساز برای شهروندان بلافاصله برطرف و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شده است.

صباغی با اشاره به ایمن‌سازی بستر بازیگاه بوستان چوبیندر، گفت: در راستای ایمن‌سازی بستر بازیگاه‌ها و حفظ سلامت کودکان، بخش‌های آسیب دیده و مستهلک کف‌پوش بازیگاه بوستان چوبیندر واقع در ناحیه منفصل شهری چوبیندر نوسازی شد.

وی از اصلاح پایه چراغ‌های روشنایی بوستان دانش‌آموز خبر داد و افزود: در راستای بهبود وضعیت سیمای شبانه بوستان‌ها، ضمن رفع نواقص فنی، پایه چراغ‌های روشنایی بوستان دانش‌آموز اصلاح شد.

کد خبر 642583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.