اعضای ناظر مجلس در شورای انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور انتخاب شدند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای ناظر خود در شورای انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نشست علنی امروز _دوشنبه یکم اسفند_ مجلس شورای اسلامی، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با ۱۲۲ رأی از کمیسیون عمران به عضویت ناظر در شورای انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران درآمد.

در این رأی‌گیری همچنین شهریار حیدری، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس از کمیسیون امنیت ملی با ۷۰ رأی، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس از کمیسیون امور داخلی کشور با ۱۳۵ رأی و فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس از کمیسیون امور داخلی کشور با ۸۲ رأی را به عنوان اعضای ناظر در شورای انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران انتخاب شدند.

همچنین نمایندگان در این نشست حسین حاتمی، نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند را با ۱۱۰ رأی، علی‌اکبر بسطامی، نماینده ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان را با ۱۰۸ رأی و ولی‌الله، بیاتی نماینده تفرش، آشتیان مرکزی در مجلس را با ۱۰۶ رأی به عنوان اعضای ناظر در کمیته هماهنگی و اشتغال استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام و مرکزی انتخاب کردند.

نمایندگان در این نشست سیدمرتضی خاتمی، نماینده مردم ماهنشان در مجلس را با ۱۲۹ رأی و مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس را با ۱۲۳ رأی به عنوان اعضای ناظر در شورای معادن انتخاب کردند.

کد خبر 642565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.