پرداخت عوارض خودرو بدون مراجعه به شهرداری‌

رئیس اداره مالی و اقتصادی شهرداری منطقه یک اصفهان از ایجاد روش‌های جدید برای پرداخت عوارض سالانه خودرو خبر داد و گفت: شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت یا دفاتر پلیس +۱۰ یا از طریق سایت my.isfahan.ir در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، میترا خوروش اظهار کرد: شهرداری اصفهان جهت رفاه حال شهروندان و سهولت در پرداخت عوارض خودرو، شرایطی را فراهم کرده است که از این پس به هیچ عنوان نیاز به مراجعه حضوری به مناطق پانزده‌گانه شهرداری نیست.

وی افزود: پیش از این، بیشتر شهروندان برای پرداخت عوارض خودرو به واحد درآمد مناطق پانزده‌گانه شهری مراجعه می‌کردند و با توجه به اینکه به‌طور معمول پرداخت را به روزهای پایانی سال موکول می‌کردند، شاهد ازدحام مراجعات حضوری در این ایام بودیم.

رئیس اداره مالی و اقتصادی شهرداری منطقه یک اصفهان از ایجاد روش‌های جدید برای پرداخت عوارض سالانه خودرو خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولتی، یا مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ همچنین از طریق سایت my.isfahan.ir نسبت به پرداخت عوارض سالانه خودرو بدون مراجعه به مناطق شهرداری اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به متمرکز شدن روش‌های ذکر شده، پرداخت عوارض خودرو دیگر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری امکان‌پذیر نیست.

کد خبر 642547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.