تخصیص ۳۰ تن قیر برای آسفالت معابر بافت فرسوده شهر

شهردار زازران گفت: سال جاری با تخصیص ۳۰ تن قیر سهمیه، آسفالت معابر محدوده بافت فرسوده با اعتبار یک میلیارد تومان اجرایی شده است.

یدالله مومن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری زازران بر مبنای ۱۴ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود و تاکنون ۹۰ درصد آن تحقق یافته که ۶۰ درصد در بخش عمرانی و ۴۰ درصد در بخش جاری هزینه شده است.

وی افزود: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری زازران با پیشنهاد ۲۵ میلیارد تومان، به منظور بررسی لوایح و تصویب نهایی، تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

شهردار زازران با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال جاری بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ پروژه زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر، احداث سرویس بهداشتی در پارک اندیشه (امامزاده یونس)، حفر چاه‌های دفع آب‌های سطحی و در حوزه ترافیکی ایجاد سه‌راهی گلزار شهدا و ادامه بلوارکشی شهدای مدافع حرم به طول ۶۰۰ متر با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان اجرا و تکمیل شده است.

مومن‌زاده ادامه داد: سال جاری با تخصیص ۳۰ تن قیر سهمیه، آسفالت معابر محدوده بافت فرسوده با اعتبار یک میلیارد تومان اجرایی شده است.

شهردار زازران گفت: اجرای فاز سوم عملیات آسفالت معابر کوی امام حسین (ع) با پخش سه هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های اجرا شده در سال جاری است.

به گزارش ایمنا، شهر زازران با ۹ هزار نفر جمعیت در ۱۸ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

کد خبر 642539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.