۴۸ ساعت پرکار برای آتش‌نشانان سمنان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از مهار حریق چندین خودرو و انبار در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

رضا رهایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اعلام خبر مهار حریق یک دستگاه خودروی سواری پراید در میدان کوثر سمنان اظهار کرد: پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، اکیپ‌های عملیاتی این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم یا تلفات جانی نداشته است، افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه با کنترل حریق عملیات اطفا را انجام دادند و با ایمن‌سازی محیط به ایستگاه‌ها بازگشتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با اشاره به حریق یک انبار در روستای خیرآباد خاطرنشان کرد: پس از وقوع این حادثه و تماس با شهروندان، آتش‌نشانان ایستگاه شماره چهار شهرداری سمنان بدون فوت وقت به محل حادثه اعزام شدند و پس از اطفای حریق و ایمن‌سازی محیط، به ایستگاه بازگشتند.

رهایی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: از شهروندان تقاضا داریم با توجه به فصل سرما و لزوم استفاده از وسایل گرمایشی، از وسایل استاندارد استفاده و با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اطفای حریق یک باب مغازه متروکه در خیابان طالقانی و یک دستگاه مینی‌بوس در محله جهادیه سمنان افزود: در حادثه آتش‌سوزی مغازه متروکه در خیابان طالقانی، عامل حریق دپوی مواد سوختنی در این محل بوده و علت حریق مینی‌بوس در دست بررسی است.

کد خبر 642506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.