وحیدی: پیگیری مسائل اجتماعی جزو اولویت‌های وزارت کشور است

وزیر کشور گفت: پیگیری مسائل اجتماعی جزو اولویت‌های وزارت کشور است و در نظر داشته باشیم که بی‌توجهی به حوزه اجتماعی آثار سوء خود را در حوزه‌های امنیتی و سیاسی نشان می‌دهد.

به گزارش ایمنا، احمد وحیدی در نشست شورای معاونان وزارت کشور با تشریح ابعاد حضور پرشکوه مردم در اجتماع بزرگ یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن گفت: حضور مردم در صحنه همواره باعث خنثی شدن تهدیدات دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با تقدیر و تشکر از حضور آحاد مردم در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن افزود: دشمنان و بدخواهان نظام همواره به دنبال این هستند که عظمت این انقلاب و پیشرفت‌های شگرف حاصل‌شده دیده نشود.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه مردم حامی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: حضور انقلابی مردم حجت را بار دیگر تمام کرد تا بدون هرگونه تردیدی با توطئه دشمنان مقابله کنیم.

وی اضافه کرد: پیگیری مسائل اجتماعی جزو اولویت‌های وزارت کشور است و در نظر داشته باشیم که بی‌توجهی به حوزه اجتماعی آثار سوء خود را در حوزه‌های امنیتی و سیاسی نشان می‌دهد.

وحیدی به لزوم استفاده از مدیریت دانش در مجموعه مدیریتی کشور تاکید کرد و گفت: از اطلاعات، اندوخته‌ها و تجربیات موفق برای کارآمدسازی بیشتر نظام مدیریتی بهره گیریم و در این راستا، مجموعه ستاد و صف وزارت کشور باید با جدیت وارد عمل شوند.

منبع: فارس

کد خبر 642465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.