تمجید AFC از جواد نکونام

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تمجید از جواد نکونام گفت: وی تنها سرمربی‌ای از جمع هشت مربی تیم‌های غربی است که لیگ قهرمانان آسیا را هم به‌عنوان مربی و هم به‌عنوان بازیکن تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از امروز آغاز شد. فردا _ دوشنبه یکم اسفند _ از ساعت ۱۸:۳۰ مهم‌ترین دیدار این مرحله برای ایرانی‌ها به‌انجام می‌رسد که به‌دنبال آن تیم‌های فولاد ایران و الفیصلی عربستان در ورزشگاه الثمامه به‌مصاف هم می‌روند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت برگزاری دوباره لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، گزارش جالب توجهی از مربیان حاضر در این مرحله منتشر کرده که در آن از جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران، تمجید کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره جواد نکونام نوشت: «او تنها مربی‌ای از جمع هشت مربی تیم‌های غربی است که لیگ قهرمانان آسیا را هم به‌عنوان مربی و هم به‌عنوان بازیکن تجربه کرده است. نکونام با انجام ۱۵۱ بازی ملی، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به‌شمار می‌رود.»

سایت AFC در ادامه نوشت: «نکونام در سال ۲۰۱۳ همراه با استقلال ایران به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسید، اما پس از شکست مقابل اف‌سی سئول کره‌جنوبی از رسیدن به فینال بازماند. نکونام پیش‌تر در سال ۲۰۰۵ نیز همراه با پاس ایران در مسابقات آسیایی شرکت کرده بود.»

گفتنی است اولین حضور نکونام به‌عنوان مربی در لیگ قهرمانان آسیا، سال گذشته همراه با فولاد ایران بود که درنهایت با پنج امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار گرفت؛ اما امسال با حضور در صدر جدول گروه سوم، به مرحله حذفی رسیده و به‌دنبال راهیابی به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها است.

کد خبر 642433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.