روی ماتا: می‌خواهند ما را تخریب کنند اما قوی‌تر می‌شویم/ محبی انتظارات را برآورده کرده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: زمانی که می‌خواهند ما را تخریب کنند، قوی‌تر می‌شویم. در بازی فردا (دوشنبه) هم نشان می‌دهیم که یک خانواده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم فردی به درون مجموعه‌مان رخنه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روی ماتا در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال تهران مقابل ملوان بندر انزلی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی که فردا _ دوشنبه یکم اسفند _ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اظهار کرد: فردا بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم و با بازی متفاوتی نسبت‌به لیگ روبه‌رو خواهیم بود. درباره بازی‌های حذفی صحبت می‌کنیم و باید برابر تیمی بازی کنیم که در جام حذفی همیشه تاریخ‌ساز و شگفتی‌ساز بوده است. آن‌ها تیم خوبی دارند و بازی‌به‌بازی در حال رشد هستند. ما هم در سطح خوبی هستیم. فردا صددرصد توان خود را ارائه می‌دهیم تا صعود کنیم.

وی درباره حواشی فوتبال ایران که استقلال نیز در بیشتر آن‌ها یک طرف ماجرا بوده است، افزود: درباره این موضوع آقای مدیرعامل و ساپینتو صحبت کرده‌اند و به نتیجه هم رسیده‌اند که نتایج آن در آینده اعلام خواهد شد. همان‌طور که قبلاً گفته‌ایم، وقتی می‌خواهند ما را تخریب کنند، ما بیشتر قوی‌تر می‌شویم. فردا نشان می‌دهیم که قوی و یک خانواده هستیم و اجازه نمی‌دهیم کسی به این خانواده رخنه کند.

دستیار ریکاردو ساپینتو با اشاره به مهدی قایدی و آمار خوبی که در هفته‌های اخیر از خود بر جای گذاشته است، خاطرنشان کرد: زمانی‌که قایدی به استقلال آمد، می‌دانستیم بازیکن باکیفیتی است و می‌تواند به ما کمک کند. هر زمان او برای تیم بازی کرده، تلاش خود را کرده است. وقتی تیم به سطح مطلوب و بالایی می‌رسد، بازیکنان هم بهتر خود را نشان می‌دهند؛ از هر چیزی مهم‌تر تیم است.

وی ادامه داد: این تلاش تیمی است که شرایط را برای بازیکنان مهیا می‌کند که خود را بیشتر نشان دهند. ما شرایط خوبی داریم و این هفته هم خوب تمرین کردیم و مهم این است رفتار خوبی از تیم ما می‌بینید و همه تلاش می‌کنیم به عملکرد مطلوب خودمان برسیم.

روی ماتا درباره حواشی دیدار استقلال مقابل پیکان و جنجال‌هایی که پیش آمد، اظهار کرد: شما باید بروید از مربی پیکان بپرسید که چرا با من صحبت می‌کردند، در حالی که من با آن‌ها صحبت نمی‌کردم؟ من با نیمکت هیچ تیمی صحبت نمی‌کنم. این موضوع را از آن‌ها بپرسید.

وی افزود: من درباره اتفافات نیمه اول که به محبی مربوط بود صحبت کردم. در نیمه اول خطا روی محبی بود، اما خطای این بازیکن را گرفتند. در نیمه دوم نیز، روی امید حامدی‌فر خطا شد و تصمیم داور اشتباه بود؛ همان اتفاق برای امید افتاد و  داور خطا نگرفت. الگویی که داوری جلو می‌رفت، یکسان نبود. با داور چهارم در این مورد صحبت می‌کردم اما دیدم مربی تیم حریف با من صحبت می‌کند.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره تغییر تاکتیک تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی فرایندی را شروع می‌کنید گذشت زمان در آن عادی است. باید رفتار بازیکنان در روز بازی را ببینید. چون داده‌ها و اطلاعات ما در تمرین با روز بازی متفاوت است. سرمربی تیم در طول فصل به دنبال این است که به ترکیب ایدئال خود برسد. نمی‌گویم ترکیب ثابتی یا تیم اصلی داریم و شاید شباهت‌هایی هم با اول فصل داشته باشد، اما نکته مهم این است که برحسب راهبرد در هر بازی ترکیب را مشخص می‌کنیم و عملکرد تیم برای ما مهم است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد محمد محبی برای استقلال راضی‌کننده بوده است، خاطرنشان کرد: همان موردی که درباره قایدی بود، در اینجا هم صدق می‌کند. محمد محبی فصل را خوب دنبال می‌کرد و آن زمان تصمیم‌گیری‌اش خوب بود، اما اکنون بازیکن دیگری شده است. او به تیم کمک و انتظارات ما را برآورده می‌کند. فراز و نشیب‌ها در بازی‌ها معمول است. او تلاش می‌کند و موقعیت به‌وجود می‌آورد، اما اگر گل می‌زد، طور دیگری صحبت می‌کردید. او سخت کار می‌کند و فوتبال همین است. در کل از محبی راضی هستیم و بابت عملکرد او خوشحالیم.

دستیار ریکاردو ساپینتو در پایان درباره جذب بازیکنان جدید و احتیاج استقلال به مهره‌های تازه گفت: درباره این حرف زده‌ایم. ما به‌دنبال جذب بازیکن بودیم و بازیکنانی را آنالیز کردیم و در نشست قبلی به این پرسش پاسخ داده‌ام و پاسخم شفاف بود.

کد خبر 642425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.