مارینوس اوزونیدیس: اولویت ما لیگ داخلی است/ از روحیه و انگیزه زیاد ایرانی‌ها باخبرم

سرمربی تیم فوتبال الفیصلی عربستان گفت: اولویت تیم ما لیگ داخلی است و می‌خواهیم به سطح اول عربستان بازگردیم. به همین خاطر بدون فشار برابر فولاد قرار خواهیم گرفت و در عین حال، شایستگی حضور در مرحله بعدی را نیز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارینوس اوزونیدیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم فوتبال الفیصلی عربستان دربرابر فولاد ایران در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که فردا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه قطر برگزار می‌شود، اظهار کرد: اکنون شرایط نسبت‌به گذشته فرق کرده و همه‌چیز با فصل پیش قطعا متفاوت است. این یک فرصت عالی برای ماست تا کیفیت فوتبال خودمان را نشان دهیم و همچنین تمام بازیکنانمان این فرصت را خواهند داشت که بهترین عملکردشان را به‌نمایش بگذارند.

وی افزود: ما می‌خواهیم تیممان را برای رقابت در لیگ حرفه‌ای عربستان آماده‌تر کنیم و اولویت ما لیگ داخلی است. به همین خاطر بدون فشار در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهیم کرد. این را به شاگردانم نیز گفته‌ام. آسان است که انگیزه را به بازیکنان تیم تزریق کرد و شور و هیجان را در آن‌ها به‌وجود آورد. زیرا ما بدون فشار و استرس برابر حریف به میدان خواهیم رفت. چیزی برای از دست دادن نداریم و به‌نظر من شایسته حضور در مرحله بعد نیز هستیم.

سرمربی جوان تیم فوتبال الفیصلی در بخشی از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: کسی نمی‌تواند به‌دلیل بی‌تجربه بودن ما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، ارزش فنی ما را زیر سؤال ببرد و امیدوارم تیم حریف هم، چنین نگاهی داشته باشد.

مارینوس اوزونیدیس تصریح کرد: تاکنون برابر فولاد بازی نکرده‌ایم، اما از روحیه و انگیزه بازیکنان ایرانی به‌خوبی خبر دارم. زیرا در گذشته در یونان با آن‌ها (مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد) کار کرده‌ام. بازی سختی پیش‌رو داریم و فولادی‌ها روحیه جنگندگی دارند، اما بازیکنان باکیفیتی داریم و برای دیدار فردا آماده‌ایم.

کد خبر 642404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.