عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از لایحه عوارض شهرداری سنندج در سال ۱۴۰۲ تصویب شد تا افشین مظفری سرپرست شهرداری ایلام شد و عملیاتی شدن حل معضل ۳۵ ساله ساحل خوابی زباله در فریدونکنار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

لایحه عوارض شهرداری سنندج در سال ۱۴۰۲ تصویب شد

سامان سعیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج با اشاره به تصویب لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی این شهرداری گفت: این لایحه از مهم‌ترین منابع درآمدی و ابزار و برنامه کاری شهرداری‌ها در راستای تحقق بودجه سالانه است.

افشین مظفری سرپرست شهرداری ایلام شد

اعضای شورای شهر ایلام افشین مظفری را به عنوان سرپرست شهرداری برگزیدند.

کلینیک تخصصی باغ پرندگان پایتخت آماده افتتاح است

علی اصغر کمالی زاده، شهردار منطقه چهار تهران از افتتاح ۱۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در این منطقه خبر داد و گفت: کلینیک تخصصی باغ پرندگان نیز آماده افتتاح است.

عملیاتی شدن حل معضل ۳۵ ساله ساحل خوابی زباله در فریدونکنار

علی محمد مقدس، شهردار فریدونکنار گفت: همزمان با نوسازی ناوگان جمع آوری و حمل بهداشتی زباله با تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی توسط وزارت کشور، از حدود یک ماه گذشته، انتقال زباله تولیدی روزانه ۲۵ تن به محل دفن در کنار ساحل این شهر پس از ۳۵ سال با همت دولت مردمی سیزدهم متوقف شده است.

۷۳ پایه چراغ روشنایی در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) نصب شد

سید محمد ناظم رضوی، شهردار منطقه ۲۰ تهران / شهرری / از نصب ۷۳ پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در راستای تکمیل روشنایی بلوار سلمان فارسی خبر داد.

کد خبر 642372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.