ساسان انصاری: آمده‌ایم تا بمانیم و راهی مراحل بالاتر شویم/ مسئولیت سنگینی بر عهده ما است

کاپیتان تیم فوتبال فولاد ایران گفت: با توجه به اینکه تنها نماینده ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی هستیم، مسئولیت سنگینی بر عهده ماست و می‌خواهیم به مدت ۱۰ روز در قطر بمانیم و به مراحل بالاتر صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان انصاری در کنفرانس خبری پیش از تقابل حساس تیم فوتبال فولاد ایران مقابل الفیصلی عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خوشحالیم که در این مرحله هستیم. بازی فردا با توجه به اینکه در مرحله حذفی برگزار می‌شود، حساس و سنگین است. توسط کادر فنی تیم، الفیصلی را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم تیم خوب و باکیفیتی است. الفیصلی بازیکنان باکیفیت خارجی دارد و ما هم فولاد هستیم.

وی افزود: به قطر آمده‌ایم تا با مربی بین‌المللی‌مان بتوانیم به موفقیت برسیم. همه ما بازیکنان می‌توانیم از تجربه سرمربی خود استفاده کنیم. تجربیاتی که جواد نکونام در دوران بازی خود در تیم‌های باشگاهی و ملی داشته، بسیار به ما کمک خواهد کرد و به‌خوبی می‌تواند این تجربیات را به شاگردان خود انتقال دهد.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد ایران خاطرنشان کرد: آمده‌ایم که اینجا بمانیم و ان‌شاءالله ۱۰ روز اینجا باشیم. نمی‌خواهیم زود به خانه برگردیم و این موضوع را همه بازیکنان درک کرده‌اند. مسئولیت سنگینی بر عهده ماست.

وی گفت: با توجه به اینکه تنها نماینده ایران هستیم، همه بازیکنان باید به مسئولیتی که دارند پایبند باشند و در زمین هم متمرکز بازی کنند تا بتوانیم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. امیدواریم که با یک نتیجه عالی، باعث شادی هواداران فولاد و مردم خوب ایران و خوزستان شویم.

کد خبر 642366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.