خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان از «توحید» و «نظر غربی» عبور نخواهد کرد

مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: طبق مصوبه کمیته مهندسی خطوط، خیابان‌های توحید و نظرغربی از مسیر خط ۴۰ حذف شد.

بهنام جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیرو مصوبه جلسه نودوهشتم کمیته مهندسی خطوط اتوبوسرانی اصفهان که بیست‌وچهارم بهمن برگزار شد، به‌منظور تسهیل در عبور و مرور و کاهش در زمان سفر، از اول اسفند مسیر خط ۴۰ تغییر خواهد کرد.

وی گفت: طبق مصوبه کمیته مهندسی خطوط، اتوبوس‌های این خط در مسیر برگشت از خیابان‌های توحید و نظر غربی عبور نخواهد کرد و سه ایستگاه در این خیابان حذف می‌شود و شهروندان می‌توانند جهت استفاده از اتوبوس به ایستگاه‌های قبل یا بعد این خیابان‌ها مراجعه کنند.

مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: خط ۴۰ پس از تغییر مسیر از هتل پل در بلوار ملت آغاز می‌شود و با گذر از خیابان بوستان سعدی، بزرگراه میرزا کوچک خان جنگلی، میدان سهروردی، خیابان سهروردی، بلوار جانبازان تا خیابان ملک شعرای بهار، بزرگراه شهید میثمی، پل شهید مفتح و خیابان پیروزی به کوی امیریه می‌رسد و تا ایستگاه سپهر و بالعکس تردد و سرویس‌دهی خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.

کد خبر 642354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.