الفیصلی با ۳ بازیکن خارجی مقابل فولاد ایران/ هافبک آرژانتینی، غایب بزرگ عربستانی‌ها

تیم‌های فوتبال الفیصلی عربستان و فولاد ایران فردا (دوشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف هم می‌روند و تیم عربستانی یک غایب بزرگ دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از هفته جاری آغاز می‌شود و هشت تیم برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. بدین ترتیب فردا _ دوشنبه یکم اسفند _ تیم‌های فوتبال الفیصلی عربستان و فولاد ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به‌مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال الفیصلی عربستان امیدوار بود که در این بازی مهم از ماریانو واسکز بازیکن تأثیرگذار خود استفاده کند، اما این بازیکن آرژانتینی نمی‌تواند تیمش را در این بازی حساس مقابل فولاد ایران به‌خاطر آسیب‌دیدگی همراهی کند. البته براساس گفته‌های پزشک تیم فوتبال الفیصلی، غیبت ماریانو واسکز تنها دربرابر فولاد است و در صورت صعود الفیصلی به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند برای تیمش بازی کند.

البته علاوه بر ماریانو واسکز آرژانتینی، ویلی سمدو، روسکلی پری را، مسعود جمعه و وکوویچ دیگر بازیکنان خارجی الفیصلی هستند که سرمربی یونانی تیم باید از میان آن‌ها سه بازیکن را انتخاب کند. زیرا بر اساس قانون لیگ قهرمانان آسیا، هر تیم می‌تواند از سه بازیکن خارجی و یک سهمیه آسیایی استفاده کند. با توجه به اینکه الفیصلی بازیکن آسیایی ندارد، باید از سه بازیکن خارجی استفاده کند.

کد خبر 642353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.