مطالبات مردمی را بشنویم و پاسخگوی آن‌ها باشیم

شهردار شهرکرد گفت: نشست‌های داخلی با کارکنان شهرداری باید بیشتر می‌شود تا علاوه بر شنیدن مشکلات کارکنان، مطالبات مردمی نیز مورد توجه قرار گیرد و بتوانیم پاسخگوی شهروندان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه_ در جلسه با مدیران منطقه و دو شهرداری شهرکرد اظهار کرد: برج‌های دوقلو نمادی از ترس سرمایه‌گذاران برای استقبال از سرمایه‌گذاری در شهرکرد است.

وی افزود: شهرداری با سرمایه‌گذارانی برای راه‌اندازی شهربازی مسقف و اجرای پروژه‌های دیگر رایزنی کرده است، اما به نتیجه نرسیدن پروژه برج‌های دوقلو از طریق سرمایه‌گذاری عامل بازدارنده‌ای برای ورود سرمایه‌گذاران به شهر است.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: اگر می‌بینید نگاه، حرف و عمل به سمتی می‌رود که می‌شود روی آن حساب باز کرد، باید کمک کنید تا بتوانیم اتفاقات خوبی را برای شهرمان رقم بزنیم.

واحدیان انجام اقدامات فرهنگی و عمرانی را برای شهر ضروری دانست و تصریح کرد: اگر شهرداری بخواهد با مردم عجین شود، باید برنامه‌های فرهنگی را در سطح محلات شهر اجرایی کند؛ لازم است در انتقال پیام‌های فرهنگی قوی‌تر عمل کنیم تا برنامه‌های فرهنگی پررنگ‌تر برگزار شود.

وی ادامه داد: لازم است رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی کمک کنند تا اتفاقات خوبی در شهر رقم بخورد و موجب رضایت مردم و اعتماد آنها به مجموعه مدیریت شهری شود، در این راستا باید علاوه بر انتقال انتقادها، نیازها و ایده‌ها نیز در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی به ما منتقل شود و با جان و دل می‌پذیریم.

انجام امور باید سنجیده شود و با اقدام جهادی همراه باشد

شهردار شهرکرد با بیان اینکه در انجام امور باید همه جوانب سنجیده و کار جهادی انجام شود تا مشکلات شهروندان رفع شود و با سرعت بیشتری کار را پیش ببریم، تاکید کرد: نشست‌های داخلی با کارکنان بیشتر می‌شود تا علاوه بر شنیدن مشکلات کارکنان مطالبات مردمی نیز مورد توجه قرار بگیرد و بتوانیم پاسخگوی شهروندان باشیم.

واحدیان اضافه کرد: میان مردم و دستگاه‌ها شکاف ایجاد شده است و کاهش این میزان شکاف زمان‌بر خواهد بود، اما باید اعتماد و اطمینان سلب شده بازگردد و تا زمانی که این مهم رخ ندهد اقدامات و فعالیت مسئولان مؤثر نخواهد بود و نمود پیدا نمی‌کند.

وی گفت: استفاده از حمل‌ونقل عمومی یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای حل معضل ترافیک شهرکرد است، در این راستا نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در دستور کار شهرداری است. جانمایی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس با توجه به شرایط آب و هوایی شهر در اولویت شهرداری است و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس که جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود، از برنامه‌های شهرداری در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

شهردار شهرکرد افزود: مسیرهای حمل‌ونقل عمومی شهر نیازمند بازنگری بوده و به منظور مناسب‌سازی خطوط ترافیکی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اقداماتی در حال انجام است.

واحدیان اظهار کرد: رانندگان اتوبوس‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد به دلیل تماس مستقیم با شهروندان، نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی آنها دارند و ضروری است که در راستای ارائه بهترین خدمات به مردم، در نهایت تکریم و احترام رفتار کنیم.

کد خبر 642302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.