تولید و نمایش فیلم ضددینی «شوالیه سیاه» در ایران

مدیر کل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی، درباره انتشار خبری مبنی بر تولید یک فیلم ضددینی در ایران توضیح داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح‌الله سهرابی در توضیح مباحث برخی رسانه‌ها درباره تولید فیلم «شوالیه سیاه» اظهار کرد: پس از بررسی خبر و در راستای تنویر اذهان مخاطبان دغدغه‌مند و علاقه‌مندان سینما، به آگاهی می‌رسانم که فیلم ویدئویی «شوالیه سیاه» خرداد ۱۴۰۰ پروانه ساخت گرفته و پس از تولید در شهریورماه ۱۴۰۱ موفق به اخذ پروانه نمایش ویدئویی از شورا شده است.

وی افزود: این اثر پیش از این به تأیید اعضای شورا رسیده و هیچ‌گونه مغایرتی با اصول و ارزش‌های دینی ندارد و آنچه در اخبار مطرح شده، یک اشتباه بوده و تکرار مداوم آن ناشی از شیطنت رسانه‌ای است.

مدیر کل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به برگزاری آبرومند و باشکوه جشنواره فیلم فجر، برخی افراد یا رسانه‌ها که از همان ابتدا درصدد حاشیه‌سازی برای سینمای ایران بوده‌اند، به‌زعم خود بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف به دست آورده‌اند تا با ترغیب برخی رسانه‌های دغدغه‌مند و دلسوز، جریان رسانه‌ای را با خود همراه کنند. تعدادی محدود از این رسانه‌ها هم بدون تحقیق و راستی‌آزمایی اقدام به بازنشر یا قضاوت درباره مطلب منتشرشده کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اطمینان می‌دهم چنین فیلمی تولید نشده و بررسی‌های ما نشان می‌دهد فیلمی با این مضمون از سازمان سینمایی مجوز نگرفته است. فیلم مورد بحث همان فیلم ویدئویی «شوالیه سیاه» است که متفاوت و مغایر با ادعاهای مطرح‌شده است.

کد خبر 642285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.