نصب المان‌های امام رضا(ع) برای استقبال از مسافران

شهردار دابودشت مازندران با بیان اینکه این شهر در مسیر مشهدالرضا (ع) قرار گرفته است، گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و تردد مسافران از این مسیر، شهرداری برای نصب المان‌های متناسب برنامه‌هایی را در نظر دارد.

محمدامین شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های اجرا شده اظهار کرد: سال جاری هفت پروژه عمرانی اجرا شده است که شامل زیرسازی و آسفالت ضلع جنوبی خیابان امام رضا (ع) به مساحت ۱۱ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و افتتاح زیرسازی و آسفالت هفت کوچه از سطح دابودشت به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه برای انجام فعالیت ۱۰ ماهه شهرداری حدود ۱۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده است، افزود: بخشی از این بودجه در متمم اول تأمین شده و باقی‌مانده آن در متمم دوم نیز در دست اقدام است.

شکری با بیان اینکه براساس آئین‌نامه سازمان شهرداری‌ها سقف بودجه به نسبت هزینه‌های جاری و پروژه‌های عمرانی ۶۰ به ۴۰ است، تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ با پیش‌بینی نسبت ۴۷ به ۵۳ در بودجه، افزایش تعداد پروژه‌های عمرانی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه دابودشت در مسیر مشهدالرضا (ع) قرار گرفته و برای استقبال زائران اقداماتی انجام شده است، گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و تردد مسافران از این مسیر، شهرداری دابودشت، برنامه نصب المان‌های متناسب را در نظر دارد.

شهردار دابودشت افزود: با وجود مشکلات این مسیر و تقابل محور با حوزه راه و ترابری، دو کیلومتر از حوزه حفاظتی شهرداری دابودشت برای نوروز امسال آذین‌بندی می‌شود و نصب المان‌های نوروزی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 642263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.