بازی با لژیونرهای لیگ روسیه از دیدار مقابل ایران جذاب‌تر است! + عکس

کارشناس سرشناس روسی معتقد است تیم ملی کشورش نیازی به مصاف دوستانه با ایران ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است تیم‌های ملی ایران و روسیه فروردین‌ماه سال آینده در تهران یا اصفهان به مصاف یکدیگر بروند. اولین بار مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در صحبت‌هایش به این مسابقه دوستانه پرداخت. به نظر می‌رسد اگر مشکلی پیش نیاید، این بازی تدارکاتی پیش از دیدار هشتم فروردین تیم ملی با عراق برگزار خواهد شد.

بعد از علنی شدن این خبر، صاحب‎نظران و کارشناس‌های فوتبال روسیه نظرات متفاوتی درباره این مصاف تدارکاتی داشته‌اند. روس‌ها که در شرایط فعلی گزینه‌های چندانی برای فیفادی ندارند، دیدار با یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی قطر می‌تواند برایشان بسیار حائز اهمیت باشد.

بازی با لژیونرهای لیگ روسیه از دیدار مقابل ایران جذاب‌تر است!+عکس


با این حال مطابق آنچه سایت معتبر فوتبال ۲۴ روسیه نوشته دمیتری سلیوک، کارشناس سرشناس روس در اظهار نظری عجیب درخصوص دیدار دوستانه روسیه و ایران گفته: متوجه نمی‌شوم که چرا تیم روسیه باید مقابل ایران بازی کند؟ بله، ایرانی‌ها در جام‌جهانی حضور داشتند و تیم خوبی دارند. به طور قطع بازی با ایران بهتر از مصاف با ازبکستان است. اما فکر می‌کنم برای روسیه بهتر است که با منتخب لژیونرهای لیگ (روسیه) مسابقه دهد. بازی مقابل «مالکوم»، «باریوس»، «وندل»، «پرومس»، «کوناته» و دیگر خارجی‌ها بسیار جذاب‌تر از دیدار با ایران است! به علاوه که این مسابقه می‌تواند در روسیه برگزار شود و لازم نیست به جای دیگری سفر کنیم.

کد خبر 642186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.